Tief op uit mijn topique.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:32 schreef romancrovatto het volgende:
pauper![]()
Het begint een breezah woord te worden....
Z'n kenteken was afgetaped. Kon het niet zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef Beach het volgende:
Was dat nou Maikuuuuul die hard wegboekte![]()
ik las deze zin, las hem nog eens, probeerde het in stukken te lezen, maar alsnog trok mijn gezicht deze uitdrukking:quote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef Newb het volgende:
Nou, ik was aan het filmpje, die ik bekeek, waaruit ik kon concluderen dat ik bijna dood was door die stomme mongolen.
Ben je gefrustreerd?quote:
jepzquote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd?![]()
Lekker overal je zogenaamde 'ik-ben-beter-dan-iedereen'-teksten spuien
al van genezen,quote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef Newb het volgende:
Dan wens ik je bij deze iets zeldzaams aan je hart toe.
En ik maar denken dat ik nutteloos postquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef BIGGI het volgende:
Gekke shit
Blijf vooral denken.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik nutteloos post![]()
Maak er een topic over.. was iets te snel met alt-s'enquote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik nutteloos post![]()
Hé, mijn klacht is dat die mensen gewoon niet goed uitkijken. Ik liep daar op de weg, en ik was bijna weg. Ja, hallo, dat mag hier toch? Klagen?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef BIGGI het volgende:
Gekke shit... en je klacht is dat je bijna dood was?? Was je er niet bij toen ze dit verzonnen?
Jij loopt altijd met een camera in je klauwen alles te filmen?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Newb het volgende:
[..]
Hé, mijn klacht is dat die mensen gewoon niet goed uitkijken. Ik liep daar op de weg, en ik was bijna weg. Ja, hallo, dat mag hier toch? Klagen?
Owkay dat was dus een beetje onduidelijk voor mij.. Inderdaad een schokkende ervaringquote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Newb het volgende:
[..]
Hé, mijn klacht is dat die mensen gewoon niet goed uitkijken. Ik liep daar op de weg, en ik was bijna weg. Ja, hallo, dat mag hier toch? Klagen?
Huh.. Je kende ze dus wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Newb het volgende:
Nou, het gerucht ging dat ze het in de brand zouden gaan STEKEN. Niet laden exploderen met benzine. Athans, het rook aardig naar brandstof vlak na de explosie. De weg bleef ook lang branden dus dat was wellicht een van 'hulpmiddelen'?
Dude, lees mijn vorige post even.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Tuneman het volgende:
[..]
Jij loopt altijd met een camera in je klauwen alles te filmen?
Ik had gehoopt dat ik niet alles hoefde te vertellen, amar aangezien dat niet anders is, prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |