Euroknaller,snel verdiendquote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef heaven7 het volgende:
"Vooraf betalen +¤2,-"
Zijn dat dan de verzendkosten
Play.com komt uit Engelandquote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef heaven7 het volgende:
Bol is duur! Althans, bij die film die ik wil hebben
Op play is ie goedkoop maar daar staat bij dat er helemaal geen subtitles bijzitten, wat ik overigens wel heel vreemd vind
Op het moment dat een bedrijf zulke taalfouten in z'n algemene voorwaarden heeft hoef ik er al niks meer van te wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:37 schreef heaven7 het volgende:
"3. Leveringskosten
De leveringskosten zijn de kosten inclusief verzenden, verpakking en administratie.
De kosten bedragen ¤2,50 inclusief btw. voor 1 dvd en zal per post worden verstuurd.
Vanaf 2 dvd's betaald U ¤6,50 (aangetekend).
Leveringskosten waddeneilanden: toeslag van ¤5,00.
Rembourskosten bedragen ¤15,00 ongeacht het aantal DvD's."
Dus, ¤8,99+¤2,00+¤2,50 ofzoNiet voordelig idd. Al snap ik die ¤2,00 niet.
http://cgi.ebay.nl/The-Fa(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik vind het ook maar vreemd Thomas.
Het gaat om The family man
11 euro inc verzendkosten:quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik vind het ook maar vreemd Thomas.
Het gaat om The family man
betaald........quote:Vanaf 2 dvd's betaald U
lijkt me vrij tegenstrijdig metquote:De kosten bedragen ¤2,50 inclusief btw. voor 1 dvd en zal per post worden verstuurd.
Verder zijn de algemene voorwaarden ook verschrikkelijk om door te lezen.quote:Levering geschied via een pakketdienst en zal aan de deur aangeboden worden.
Nou, hierboven gaf ik volgens mij al wat tips.quote:11. Vragen
Voor vragen en/of klachten en natuurlijk ook tips kunt U terecht bij: info@dvd-voordelig.nl.
Aan het einde van de maand wordt de beste tip beloond met een GRATIS DVD!!!!!
dat tankstation is van zn broer Aliquote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Croupouque het volgende:
Dat ze gevestigd zijn in een tankstation vind ik ook een beetje amateuristisch overkomen, maar ze zullen het vast en zeker goed bedoelen.
Ja, ik laat die site voor wat het isquote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Croupouque het volgende:
Dat ze gevestigd zijn in een tankstation vind ik ook een beetje amateuristisch overkomen, maar ze zullen het vast en zeker goed bedoelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |