Verdomme, dat heb ik ook altijd met mijn huisgenoten. Daarom heb ik nu altijd mijn aanstekers op mijn kamer verstopt.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef W1ZZ het volgende:
Wil je lekker je kipschnitzeltjes gaan bakken, blijkt dat je huisgenoten alle aanstekers uit de keuken hebben opgegeten ofzo. Kan 't fornuis dus niet aansteken
Denk dat ik maar wat boobytraps ga leggen ofzo, dit is niet de eerste keer!
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Houd je bende bij je en laat het niet in de keuken slingeren, dan wordt het ook niet gejat.
Ik weet het. Maar ja, wie niet waagt...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef Merkie het volgende:
Commentaar op Buzzer heeft geen zin Angel_of_Dth, lopen hele topics over hem in FB waarin hij nog nooit heeft gereageerd.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Buzzer, lijkt het je niet iets om daadwerkelijk een post te typen? Een beetje iets quoten waar je het mee eens bent en het daarbij laten, dat gaat wel lekker snel, maar je voegt zo verdomd weinig toe.
Verstoppen? Gewoon bij je houden. Mijn aansteker zit gewoon altijd in mijn broekzak. Nu zou het wel opvallen als iemand deze jat, aangezien het niet een goedkope wegwerpaansteker is die half Nederland heeft.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef W1ZZ het volgende:
De twee die in de keuken lagen waren idd van mij! Maar dat ik mijn spullen moet gaan verstoppen lijkt me een beetje de omgekeerde wereld, niet?
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ja, wie niet waagt...
Dat, of hou je zooi bij je!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:13 schreef Aurelianus het volgende:
Koop een nieuwe, ordinaire plebejer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |