Tja, Pauper-topic posten in het ONZ forum is dus eigenlijk best wel een complimentquote:pau·per
de pauper (mannelijk); de paupers
1 maatschappelijke misdeeld persoon
Inderdaad. Pauper is zo 2005.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Aurelianus het volgende:
'Plebejer' gebruik ik zelf het liefst.
Dood aan het plebs.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Aurelianus het volgende:
'Plebejer' gebruik ik zelf het liefst.
Dankjequote:
Als je een proletariër bent wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar moet je eerst 3 keer overheen lezen wil je het goed uitspreken.
Mwoah, dat heeft er vrij weinig mee te maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Als je een proletariër bent wel ja.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Als je een proletariër bent wel ja.
Dat heeft er alles mee te maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, dat heeft er vrij weinig mee te maken.
Dank.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef freiss het volgende:
Herstel: het was agricolae. Nog íets snobbier.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef Capa het volgende:
Ik ken iemand die het over 'agrariërs' had wanneer ze niet-gymnasiasten uit de provincie bedoelde.
Zonder ironie, maar mét sarcasme.![]()
Toen mijn geschiedenisleraar eens vroeg of iemand wist wat de leus was waarmee Marx en Engels beroemd zijn geworden, stak ik mijn vinger op en zei: "Proleten aller landen, verenigt u."quote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef rashudo het volgende:
'proleet'
Nee jij bent gewoon zeer dom.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:37 schreef nikky. het volgende:
Ben ik ook een pauper als ik mijn wachtwoord weer eens ben vergeten?!!!
m'n lul stinkt niet ?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Dirktator het volgende:
Zoals de Romeinen het vroeger zeiden: "penis agricola" (oftewel: boerenlul!)
O ja, mea fallus non olet.
quote:
Van domme amerikanen? Dat zijn nog geen paupers.. kijk maar eens wat boesj boesj voor de rijken uitvoert.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:34 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Als dat de leider van de paupers is van wie is dit dan de leider?
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |