abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33631672
Via nieuwe revu heb ik 2 kaartjes gewonnen voor Bed..
quote:
BNN heeft alles waar jij van houdt. Daarom organiseren we samen met Nieuwe Revu een vaste clubavond in Hotel Arena TONIGHT in Amsterdam. Elke eerste zaterdag van de maand kun jij je daar komen uitleven in BED.

Veel bekende dj’s, opvallende acts en visuals zorgen voor een onvergetelijke nacht met veel uplifting house, strictly urban en relaxte chillmuziek.

Waar kan je de champagne beter laten knallen dan in BED? Op zaterdag 7 januari kan je vanaf 22:00 uur lekker uitkateren, nafeesten, inhalen, doorzakken én het nieuwe jaar nog een extra keer inluiden. BNN en Nieuwe Revu organiseren de maandelijkse clubavond BED. Vanuit Hotel Arena TONIGHT zijn de beste geluiden weer te horen.

BED brengt deze keer twee slaapkamers vol lekkere muziek tot in de late uurtjes. In BEDroom 1 staan naast residents Denniz en Delacruz, ook Mike van Loon en VJ Dusi op het podium. Zij zullen het publiek verwarmen met hun soulfulgroovyupliftinglatinhouse.

De temperatuur in BEDroom 2 stijgt naar ongekende hoogte. Residents DJ Irwan en Mr Mike zijn weer achter de draaitafels te vinden. Deze mannen staan garant voor een opzwepende set vol strictly urban. Ook dragen MC Goodgrip en Yasmin BEDroom 2 de urbansound een warm hart toe.

Kaarten à 12,50 euro zijn verkrijgbaar bij BEEP! (www.beep.nl), Ticketservice (www.ticketservice.nl), AUB (www.aub.nl) of bij de receptie van Hotel Arena TONIGHT. Aan de deur kosten de kaarten 15 euro. De volgende BED is op zaterdag 4 februari.
http://www.bnn.nl/view/542/1352/3636523

Ik heb hier dus 2 kaarten liggen waar ik niks mee doe (te ver weg en niet mijn muziek)

Heb jij iets in de aanbieding (leuke dvd of cd) of wil je ze hebben (voor minimaal de verzendkosten van de kaartjes naar jou toe )

Laat maar ff wat weten dan!
pi_33632888
Toont intresse

Kheb weinig (originele) CD / DVD's.. dus ruilen lijkt me niet zo'n goed plan.
¤5,- voor beide ?
pi_33651979
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Toont intresse

Kheb weinig (originele) CD / DVD's.. dus ruilen lijkt me niet zo'n goed plan.
¤5,- voor beide ?
Oke dan, als je je adresgegevens even mailt naar:
Frankvheugten at Hotmail.com..

Dan stuur ik ze zo snel mogelijk op..
En ik ga er vanuit dat je kan internetbankieren?
pi_33701840
Hey,

komt er weer eens wat tussen Dus kan ze niet van je afnemen.

Kick voor de TS
  Redactie Frontpage woensdag 4 januari 2006 @ 18:49:30 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33702933
Concertkaartjes?

pi_33703155
Wel leuk hoor BED, kan je best eens proberen .
pi_33704830
Is het een geil feest? Of een gewoon feest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')