Hij neemt geen breezeradressen aan trouwensquote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef Frisian_Heretic het volgende:
Zo ik heb me net geregistreerd hier op FOK waar ik al wat langer kom.
Maar wat is het een gedonder om je te registreren zeg.
Hij pikte 3 van m'n email-adressen niet, totdat ik het idee kreeg om m'n 'bestofte' @home.nl adres te gebruiken en ja hoor wonder boven wonder, dat lukte.
Zo m'n eerste post op het FOK forum is meteen een klaagpost.![]()
![]()
Ik ben Bart BTW![]()
Een kloon, ik wist het!quote:
Ja, je hebt nog geen plaatjequote:Op maandag 2 januari 2006 17:09 schreef Frisian_Heretic het volgende:
Nog meer gedonder?
Ben jij die lul van de BTW? Tieft dan gauw maar weer op!quote:
Ok dat snap ik, hotmail is een 'breezer' adres, gmail dan misschien ook, maar @badblood.nl toch zeker niet (domeinnaam van een vriend van me)quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef Flying het volgende:
[..]
Hij neemt geen breezeradressen aan trouwens![]()
Dan is hij al zeker geregistreerd hiero onder een adres van badblood.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Ok dat snap ik, hotmail is een 'breezer' adres, gmail dan misschien ook, maar @badblood.nl toch zeker niet (domeinnaam van een vriend van me)
Kan helaas geen plaatje uploaden, zit nog op m'n werk.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey bart gek, heb jij ooit zoeen sjieke slip gezien als in mijn avater ?
Wat doe je dan op fok?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:14 schreef Frisian_Heretic het volgende:
[..]
Kan helaas geen plaatje uploaden, zit nog op m'n werk.
Haha geweldig tijdverdrijf toch? Lekker fokken in de baas z'n tijdquote:
Ach, het staat gewoon in de FAQ. Alleen is de uitleg die je krijgt als foutmelding bij een niet toegestaan domain op 2 manieren op te vatten en dat zou beter kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:07 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je hebt gellijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |