En dan gehackte FW d'r opgooien zeker?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Biogarde het volgende:
Linksys - Cisco Systems is de bom![]()
Kost een paar centen![]()
TUURLIJK!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef vbmot het volgende:
[..]
En dan gehackte FW d'r opgooien zeker?
Hier ookquote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
TUURLIJK!
k kan nu bijna kip grillen op de antennes van mn WAP54G
Ach ik moet sico's ook regelmatig een schop geven top of de line spul is dat.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef switchboy het volgende:
Sweex![]()
Ze zouden het net zo goed 'rommel-die-van-veel-te-goedkope-tering-zooi-is-gemaakt' noemen. maarja dat bekt niet lekker.![]()
Die heb ik hier ook staan. Behuizing eraf, northbrigde koelertje op die chip douwen en hij blijft wel wat koeler.quote:
Whahahahahahaaha, dat probleem heb ik ook heeeeeel vaaak....maar dan alleen de upload hierquote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef Fonkmeistah het volgende:
normaal gesproken geen problemen met m'n sweex, totdat inderdaad wat torrents gaan draaien.
dan gaat er inderdaad iets niet lekker, gek genoeg gaan de torrents dan wel gewoon door, maar kan dan totaal geen internet sites meer bereiken..
effe stroom eraf en hij is weer fris..
toch maar eens kijken voor een andere..
Trust is er niet eens mee te vergelijken, dat trust uberhaupt nog bestaatquote:Op maandag 2 januari 2006 23:38 schreef Sportguy het volgende:Sweex weer zo'n sub-cloon merk a la trust wat ik ook niet "trust" als consument.
Voor de gein download ik altijd de handleiding voor ik een product overweeg, kun je lachen bij sweex, ben blij dat ik daar nooit een blunder mee begaan heb. (lees door geen sweex producten te kopen)
Nee dat is nu s(h)ite-com ofzo. Ook zo'n oplichters merk met allerlei soorten prul, alleen al de kleuren en de afwerking. Walgelijk en het werkt pas na een dag kloten want die handleiding zet je in de verkeerde richting.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef wobbel het volgende:
[..]
Trust is er niet eens mee te vergelijken, dat trust uberhaupt nog bestaat![]()
E-techquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:46 schreef TommyGun het volgende:
Sweex is bagger. En Linksys ook sinds het is overgenomen!
E-Tech!
Sinds E-tech van 3com is werkt het super.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef wobbel het volgende:
[..]
E-techzelfde spullen als sweex, maar met een ander logootje
Linksys is trouwens overgenomen door 3COM, 1 van de grootste producenten in die shit (professioneel)
die heb ik ook,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef rashudo het volgende:
Ik heb hier trouwens een "eminent" router.. werkt prima, maar verder nog nooit van dat merk gehoord.
sitecom en trust zijn hele andere dingen. Ik ben ook niet dol op sitecom, maar het is over het algemeen stukken beter als trust.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:12 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Nee dat is nu s(h)ite-com ofzo. Ook zo'n oplichters merk met allerlei soorten prul, alleen al de kleuren en de afwerking. Walgelijk en het werkt pas na een dag kloten want die handleiding zet je in de verkeerde richting.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
sitecom en trust zijn hele andere dingen. Ik ben ook niet dol op sitecom, maar het is over het algemeen stukken beter als trust.
same herequote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef GertJanPeter het volgende:
alleen de 5-poort switches van sweex zijn wel okee....ze crashen nooit en zijn lekker klein![]()
En het is binnen 3 minuten geconfigureerd zoals jij wilt. Ik heb er geen problemen mee gehad. Maar ja, wat moet je anders kopen als je een Mac draadloos het net op wilt helpen. Sommige routers willen nog niet echt werken met een Mac en je moet er echt specifiek op letten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Mijn AirPort Express doet het perfect. Kost een bom duiten, maar dan heb je ook wat
Klopt, maar dat maakt de APE nog niet minder goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het is binnen 3 minuten geconfigureerd zoals jij wilt. Ik heb er geen problemen mee gehad. Maar ja, wat moet je anders kopen als je een Mac draadloos het net op wilt helpen. Sommige routers willen nog niet echt werken met een Mac en je moet er echt specifiek op letten.
Dan heeft ie nog hooguit een aantal dagen te gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef jap85 het volgende:
Hier een sweex router van 29,- eurotjes die het al een maand perfect doet![]()
Mijn sweex router heeft het ook 'n jaar lang prima gedaan (ondanks dat ze me in de winkel zeiden dat hij níet met @home zou werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef jap85 het volgende:
Hier een sweex router van 29,- eurotjes die het al een maand perfect doet![]()
En een trust muis die het al 3 jaar perfect doet van 19 eurotjes![]()
Goedkope computerrommel![]()
met hun bereik van 10cmquote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef rashudo het volgende:
Mijn sweex wlan kaartjes werken prima. Maar mijn router is dan ook niet van sweex..
Maar hun rotzooi halen ze echt wel ergens in Azië hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef Mastertje het volgende:
[..]
wisten jullie dat sweex een volledig nederlands merk is![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |