ze zit o.a. op vrouw.nl nu en hangt met mij de societybabe uit op coole feestjesquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
Waar is ze eigenlijk gebleven? Ik mis degene met wie ik tegelijkertijd Crew werd
sterf, dit topic is voor Angelquote:Op maandag 2 januari 2006 16:58 schreef most_wanted het volgende:
Adoreer mij.
smoel houden als je iets niet snapt en je niet eens de openingstopic leest.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Anders ga je even vrienden zoeken op internet ofzo.
Het is een openingspost, geen topic. En ja ik heb het gelezen, waarna ik tot de conclusie kwam dat jij een sociaal leven op internet zoekt.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
smoel houden als je iets niet snapt en je niet eens de openingstopic leest.
Je bent erg slecht in conclusies trekkenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is een openingspost, geen topic. En ja ik heb het gelezen, waarna ik tot de conclusie kwam dat jij een sociaal leven op internet zoekt.![]()
Ik zoek geen contact, ik uit mijn mening.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je bent erg slecht in conclusies trekken
Dag meneer met commentaar die verder zelf op internet contact zoekt met anderen via een forum
je leest nog steeds niet goed, anders zou je weten dat ik angelic1 in het echt goed ken en dat ik juist op FOK! haar OOK bedank omdat ze voor deze site veel heeft betekend en ze hier een hoop mensen heeft zitten die haar tof vinden. dus als je probeert enigszins ook maar een goedverzonnen mening te poneren, doe dan op zijn minst alsof je kan lezen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik zoek geen contact, ik uit mijn mening.![]()
Annie!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
Waar is ze eigenlijk gebleven? Ik mis degene met wie ik tegelijkertijd Crew werd
Ik meestal ook niet. Maar één keer moet de eerste zijn toch?quote:
Enige topique dat ik heb gekregen was in de trant van 'mep ma_jojo'quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:07 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ik meestal ook niet. Maar één keer moet de eerste zijn toch?
Dus als ik nu een 'adoreer Ma_Jojo' topic open ben je blij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Enige topique dat ik heb gekregen was in de trant van 'mep ma_jojo'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |