Net of de hele wereld om jou draait als ze niet mind your step zeggen ga ik gelijk op mijn bek.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef vbmot het volgende:
Ja irritant wijf, ik let echt wel op dat ik niet op de grond flikker, dan hoef je niet telkens die extreem stompzinnige woordencombinatie uit te kramen.Ga dood ofzo!
![]()
Dat is dan ook de enige plek waar ik dat ooit ben tegengekomen. Hebben ze zeker gedaan voor die randdebiele vliegtuigspotters die ook eens mogen vliegen en zich lopen vergapen aan alle grote stalen nepvogels.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef DuranK het volgende:
Whehe, ik was vandaag op schiphol. Ook telkens, mind your step![]()
Dat zou weer een platisch chirurgische ingreep schelen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef lpg het volgende:
[..]
Net of de hele wereld om jou draait als ze niet mind your step zeggen ga ik gelijk op mijn bek.
Niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef Fling het volgende:
Zeik niet, je bent net op vakantie geweest
Op schipholquote:
Zaten dus in een andere celquote:
In de terreurcel jaquote:
Dacht daar ook aanquote:
Toen ik in Londen was stond dat zó teringhard dat we antwoord gingen geven: Mind the loud voice!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef nozem het volgende:
Een veelgehoorde Londense variant: Mind the gap!
Of de metro in Londen. Hoor je constant mind the gap bij het in en uitstappen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef Lucille het volgende:
Voortaan niet de rolband nemen, maar gewoon lopen?
spuit 11quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of de metro in Londen. Hoor je constant mind the gap bij het in en uitstappen.
ik scan topics slechts globaal doorquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef massiefje het volgende:
spuit 11
Troost je, ik kom meestal niet verder dan de titels.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik scan topics slechts globaal door
Ik doe meestal een combinatie. Prettig om eerst bij de paspoortcontrole te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef Lucille het volgende:
Voortaan niet de rolband nemen, maar gewoon lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |