Omdat die mensen de loten WEL kunnen betalen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
vermogend...... Waarom komen die prijzen altijd bij de verkeerde mensen terecht ?
Sterk argument.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat die mensen de loten WEL kunnen betalen?
Ik zou ook redelijk koeltjes reageren denk ik. En hopen dat ze zo snel mogelijk weer opsodehorken met hun camera's. Ga maar flippende josti's filmen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
Schijnbaar is het normaal dat je stoicijns reageert als je net 3,5 miljoen wint als 25 jarig gastje (gok ik). Maar jullie zullen die uitzending wel niet gezien hebben......
Blijkbaar mogen alleen arme mensen de hoodprijs winnen en moeten ze tevens janken van geluk.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En daarnaast: Wat maakt die mensen tot 'verkeerde' winnaars?
Ik snap de TS in die zin wel dat het "leuker" is als de minder vermogende mensen het winnen. Mensen voor wie het leven "totaal anders" zal zijn (waarna ze counselling krijgen etcquote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
'hood'-prijs. Wat een leuk gevonden typefout, in relatie tot de postcode-loterijquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen alleen arme mensen de hoodprijs winnen en moeten ze tevens janken van geluk.
Het feit dat ze zo koeltjes reageren: Zo van: Oh leuk weer wat extra rente. En bovendien ze gedroegen zich ook als society kwallen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'hood'-prijs. Wat een leuk gevonden typefout, in relatie tot de postcode-loterij.
Gelukkig was de uitreiker niet zo'n call tv kneus die geen nullen kan tellen... "Ja 3 miljoen! da's een drie met 7 nullen"quote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef DrDentz het volgende:
een tijdje geleden was er toch ook zo'n vent die alleen "aardig" zei![]()
"hier.. je hebt 3.000.000 gewonnen!"
"..... aardig"
Ik trok denk ik mijn broek af op live televisie en pistte bij Gaston S. in zijn gezicht totdat hij weer haargroei kreeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik heb het ook gezien...wat een kouwe kak zeg! Zat totaal geen grijntje emotie in...
Ik zou alles aan elkaar janken en de dag erop mijn baas bellen dat hij het kan bekijken
Een hele straat kopen om aan de postcodeloterij mee te doen? Da's wat overdreven volgens mij. Aan 1 of 2 huizen heb je meestal wel genoegquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef hydrah het volgende:
Ik had een straatje gekocht en heb intotaal 2500 euro gewonnen, ik wordt er ook niet warm of koud van eigenlijk.
Maar daar ga ik toch ook niet over zeiken ?
2500 vergelijken met 3,5 miljoenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef hydrah het volgende:
Ik had een straatje gekocht en heb intotaal 2500 euro gewonnen, ik wordt er ook niet warm of koud van eigenlijk.
Maar daar ga ik toch ook niet over zeiken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |