Omdat die mensen de loten WEL kunnen betalen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
vermogend...... Waarom komen die prijzen altijd bij de verkeerde mensen terecht ?
Sterk argument.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat die mensen de loten WEL kunnen betalen?
Ik zou ook redelijk koeltjes reageren denk ik. En hopen dat ze zo snel mogelijk weer opsodehorken met hun camera's. Ga maar flippende josti's filmen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
Schijnbaar is het normaal dat je stoicijns reageert als je net 3,5 miljoen wint als 25 jarig gastje (gok ik). Maar jullie zullen die uitzending wel niet gezien hebben......
Blijkbaar mogen alleen arme mensen de hoodprijs winnen en moeten ze tevens janken van geluk.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En daarnaast: Wat maakt die mensen tot 'verkeerde' winnaars?
Ik snap de TS in die zin wel dat het "leuker" is als de minder vermogende mensen het winnen. Mensen voor wie het leven "totaal anders" zal zijn (waarna ze counselling krijgen etcquote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
'hood'-prijs. Wat een leuk gevonden typefout, in relatie tot de postcode-loterijquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen alleen arme mensen de hoodprijs winnen en moeten ze tevens janken van geluk.
Het feit dat ze zo koeltjes reageren: Zo van: Oh leuk weer wat extra rente. En bovendien ze gedroegen zich ook als society kwallen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'hood'-prijs. Wat een leuk gevonden typefout, in relatie tot de postcode-loterij.
Gelukkig was de uitreiker niet zo'n call tv kneus die geen nullen kan tellen... "Ja 3 miljoen! da's een drie met 7 nullen"quote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef DrDentz het volgende:
een tijdje geleden was er toch ook zo'n vent die alleen "aardig" zei![]()
"hier.. je hebt 3.000.000 gewonnen!"
"..... aardig"
Ik trok denk ik mijn broek af op live televisie en pistte bij Gaston S. in zijn gezicht totdat hij weer haargroei kreeg.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik heb het ook gezien...wat een kouwe kak zeg! Zat totaal geen grijntje emotie in...
Ik zou alles aan elkaar janken en de dag erop mijn baas bellen dat hij het kan bekijken
Een hele straat kopen om aan de postcodeloterij mee te doen? Da's wat overdreven volgens mij. Aan 1 of 2 huizen heb je meestal wel genoegquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef hydrah het volgende:
Ik had een straatje gekocht en heb intotaal 2500 euro gewonnen, ik wordt er ook niet warm of koud van eigenlijk.
Maar daar ga ik toch ook niet over zeiken ?
2500 vergelijken met 3,5 miljoenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef hydrah het volgende:
Ik had een straatje gekocht en heb intotaal 2500 euro gewonnen, ik wordt er ook niet warm of koud van eigenlijk.
Maar daar ga ik toch ook niet over zeiken ?
Ach je moet je zwarte geld toch ergens aan kwijtquote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een hele straat kopen om aan de postcodeloterij mee te doen? Da's wat overdreven volgens mij. Aan 1 of 2 huizen heb je meestal wel genoeg.
Beetje scheef inderdaad...maar zelfs van zo'n bedrag zou ik zeer opgetogen raken!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
2500 vergelijken met 3,5 miljoen![]()
Dat lijkt me sterk.... maar ik heb de kleine lettertjes nooit gelezen... dus ik heb geen idee waar je je medewerking aan verleent bij de postcode loterij.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Jaloers?
En kennelijk moet je meedoen aan dat programma van de postcodeloterij, omdat je anders die prijs niet krijgt. Dan zou ik ook extra zuur kijken.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef weathergirl het volgende:
Oh ja! Alsof alleen mensen zonder geld de loterij mogen winnen! Iemand die rijk is heeft net zoveel kans om te winnen met een lot als iemand die arm is en waarom ook niet?
Maar nee, dan komt weer die typisch Hollandsementaliteit boven water. Gatver, gatver. Dan zijn het opeens de 'verkeerde' mensen die winnen. Hoezo? Liever naar een frauderende uitkeringstrekker dan naar iemand die met hard werken miljoenen heeft verdiend?
Bah, wat zijn Nederlanders over het algemeen toch afgunstig.
Lezen is een kunst. Ik zeg niet dat alle mensen met een uitkering 'altijd frauderen' en ook niet dat alle rijke mensen hun geld verdienen door hard te werken. ik stel een (retorische) vraag of het beter is als een frauderend uitkeringstrekker de loterij wint ipv iemand die door hard werken rijk is geworden. Ik denk van niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
- Volgens jou frauderen mensen met een uitkering altijd
- Alle rijke mensen hebben hun geld verdiend door hard te werken![]()
- Rijken hebben sowieso meer kans omdat ze meer loten kunnen kopen, wat dat betreft ben ik het eens. Maar zoals in dat krantenartikel staat: De duivel schijt altijd op de verkeerde hoop. Die mensen hebben al genoeg, dan kun je het geld beter geven aan mensen die het echt nodig hebben. Maar helaas is dit door het lot bepaald.
Lol ik bepaal helemaal niks, ik geef gewoon mijn mening wat ik ervan vind. En dat jij dat niet lijen kan, daar leg ik een dikke keutel op. Volgens mij ben jij gewoon een arrogant kutwijf met een zwembad in de tuin en een testarossa van pappie in de garage, ditalles gewonnen bij de PCL.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef weathergirl het volgende:
Volgens mij is dit voor het eerst dat echt rijke mensen de loterij winnen, andere jaren is het altijd bij 'normale' en 'modale' mensen terecht gekomen. Dat kan dan wél, dat vindt niemand oneerlijk. Maar het is een kansspel, dus waarom zou het 'verkeerd' zijn als een rijk iemand geld wint? En wie ben jij om te bepalen wanneer iemand genoeg heeft? Dat bedoel ik dus met die SCHIJTmentaliteit. Mensen als jij bepalen wel even wie er recht op heeft en wie niet.
Ja...zolang het geen afgeragde Golf is met sportuiltaat en een bestuurder met een wenkbrauwpiercing en petjequote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef weathergirl het volgende:
Nou én? Mogen alleen mensen met een Golf de loterij winnen?
Ja hoor, in één keer goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Lol ik bepaal helemaal niks, ik geef gewoon mijn mening wat ik ervan vind. En dat jij dat niet lijen kan, daar leg ik een dikke keutel op. Volgens mij ben jij gewoon een arrogant kutwijf met een zwembad in de tuin en een testarossa van pappie in de garage, ditalles gewonnen bij de PCL.
Gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Ja...zolang het geen afgeragde Golf is met sportuiltaat en een bestuurder met een wenkbrauwpiercing en petje![]()
Nee mevrouw is erg ruimdenkendquote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ja hoor, in één keer goed.![]()
![]()
(Alsof iemand zonder miljoenen niet mijn mening kan hebben. Opnieuw een bewijs van je eigen kortzichtigheid.)
Absoluut, ik gun namelijk iedereen de prijs, gelijke kansen enzo weet je. Ik sluit geen groepen uit omdat ik vind dat ze 'al te veel geld hebben'.quote:
Ik wist niet dat jij bij mij in de straat woon(t|de)quote:Op maandag 2 januari 2006 16:37 schreef Dirktator het volgende:
De 7.3 miljoen (after tax) van vorig jaar zijn inmiddels goed besteed.![]()
Het valt me nog mee dat je niet vindt dat winnaars eerst door jou gekeurd moeten worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad zo gaar is dat altijd :/ gaan ze wat een prijs uitreiken aan mensen die al kenker veel geld hebben. Als iemand niet blij is met de prijs ofjeh doet dat het niet veel is, vind ik gewoon dat ze zijn auto in brand moeten steken + de prijs niet geven.
Alsof ik kan kiezen wie wintquote:Op maandag 2 januari 2006 17:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je niet vindt dat winnaars eerst door jou gekeurd moeten worden.
Al spoelen ze dat miljoen door de plee, het zal mij een zorg wezen.
ik had moeten winnen, vandaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Waarom vind je dan wel dat bij bepaalde reacties mensen de prijs ontzegd zou moeten worden?quote:
Ja zo'n alleenstaande moeder met kind die maar net kan rondkomen van haar uitkering, het kind kan later waarschijnlijk niet gaan studeren omdat het geld er daar niet voor is...maar moeder kan wel meedoen met de Postcodeloterijquote:Op maandag 2 januari 2006 14:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Het feit dat ze zo koeltjes reageren: Zo van: Oh leuk weer wat extra rente. En bovendien ze gedroegen zich ook als society kwallen.
Ik had liever gezien dat een alleenstaande moeder met een klein kind...
idd, ik win nooitquote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom komen die prijzen altijd bij de verkeerde mensen terecht ?
wat een klap in het gezicht van al die paupers die jarenlang trouw meespelenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand gisteren toevallig dat programma van de Postcode Loterij gezien waarbij de PostcodeKANJERuitgereikt werd ? Was een familie bij die in totaal bijna 7 miljoen euro wonnen. Ok, opzich niks mis mee, maar viel me al op dat die gast van een jaar of 25 al een beetje een ballenimago had. Toen hij de 3,5 miljoen won, was hij niet echt dermate blij...
En ja hoor, wat lees je net in de krant. Bleek dat die familie al in dat dorp bekend stond als vermogend...... Waarom komen die prijzen altijd bij de verkeerde mensen terecht ?
Het is zoals ze zeggen he: De duivel schijt altijd op dezelfde bult.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
En ja hoor, wat lees je net in de krant. Bleek dat die familie al in dat dorp bekend stond als vermogend...... Waarom komen die prijzen altijd bij de verkeerde mensen terecht ?
Die ouders zaten op het moment ook even in Miamiquote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand gisteren toevallig dat programma van de Postcode Loterij gezien waarbij de PostcodeKANJERuitgereikt werd ? Was een familie bij die in totaal bijna 7 miljoen euro wonnen. Ok, opzich niks mis mee, maar viel me al op dat die gast van een jaar of 25 al een beetje een ballenimago had. Toen hij de 3,5 miljoen won, was hij niet echt dermate blij...
Net een nieuwe Porsche gekocht en het kunnen permiteren om even eruit te gaan naar Miami.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ouders zaten op het moment ook even in Miami
idd, het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Net een nieuwe Porsche gekocht en het kunnen permiteren om even eruit te gaan naar Miami.
Wat een kwallenfamilie.
Niks kwallen. Als ik het geld had, zou ik dat ook wel doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Net een nieuwe Porsche gekocht en het kunnen permiteren om even eruit te gaan naar Miami.
Wat een kwallenfamilie.
jij had toch laatst een doos vol dvd's?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Niks kwallen. Als ik het geld had, zou ik dat ook wel doen.
Natuurlijk wel een mooiere auto dan eenPorsche
![]()
maar naar Miami is altijd wel ff leuk
Maargoed, ik win nooit iets. Wel kut dat die teringlijers dan dat geld wel hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |