Staat volgens mij wel op de DVD, en die beelden worden ook uitgezonden bij zijn concerten.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
In Estland maar was een Franse zender. Mooie clip, met beelden uit de tijd dat hij in de balkan in dienst was.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef crackhead het volgende:
[..]
Mooie clip, met beelden uit de tijd dat hij in de balkan in dienst was.
Op die DVD bij Chasing Time? Daar staat No Bravery niet op.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat volgens mij wel op de DVD, en die beelden worden ook uitgezonden bij zijn concerten.
Het is een lied geschreven over zijn tijd daar, de beelden zijn naar mijn weten ook door hem opgenomen. Ik zie het niet echt als iets wat commercieël wordt uitgebuit. Zeker met zijn affectie voor AZG.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
En dan gaat hij het ook in een clip nog eens schaamteloos uitbuiten. Dat vind ik ongelooflijk.
Mwah, ik vind het iets te toevallig. Laat de muziek nou eens voor zich spreken....quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het is een lied geschreven over zijn tijd daar, de beelden zijn naar mijn weten ook door hem opgenomen. Ik zie het niet echt als iets wat commercieël wordt uitgebuit. Zeker met zijn affectie voor AZG.
Ik vind dat je wel erg snel de conclusie trekt dat hij zijn diensttijd aan het uitbuiten is. Op dit ene nummer na hoor je er vrij weinig over.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het iets te toevallig. Laat de muziek nou eens voor zich spreken....
Alleen maar juist! In elk interview, in de reclames die hem aanprijzen, op de radio. Vandaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:07 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel erg snel de conclusie trekt dat hij zijn diensttijd aan het uitbuiten is. Op dit ene nummer na hoor je er vrij weinig over.
quote:
Daar zou je een hoop mensen verdriet mee doen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef Alcyone het volgende:
Verschrikkelijk. Soort Rick Astley van 2006. Standaard patroontjes uit de muziekindustrie die de mens foppen, keer op keer.
En dat gecombineerd met een gigantische zeikstem. Kan niet iemand de britse muziekindustrie met een nekschot uit het lijden verlossen?
Een Unique Selling Point noemen ze dat...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen maar juist! In elk interview, in de reclames die hem aanprijzen, op de radio. Vandaar.
Ik zie hem ook helemaal niet als soldaat. Hij heeft zo'n zachte onschuldige uitstraling... hij zegt mooie dingen in het interview op de DVD.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een Unique Selling Point noemen ze dat...
Inderdaad.. een deel van het interview gaat daar over. Ik zie het nu pas. Wat een poepie is het.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat volgens mij wel op de DVD, en die beelden worden ook uitgezonden bij zijn concerten.
I know, maar dat houdt dan wel in dat de muziek van secundair belang lijkt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een Unique Selling Point noemen ze dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |