Oh? Dus het feit dat James wat kleingeld heeft verdiend met zijn liedjes heeft er helemaal niks mee te maken? Zou kunnen hoor...quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef MaxPower het volgende:
Lekkere zure reactie weer MM![]()
Maar wel sympathiek van Petra dat ze door het daten van James duidelijk maakt dat supermodellen niet op uiterlijk vallen. Dat geeft toch weer hoop.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Dat ie in Kosovo is geweest natuurlijk! Ze aait elke dag zijn oorlogswond.
ook wiseman niet? ok hij ís wat commercieel en hij ís wat irritant overdreven maar wiseman is wel ok vind ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef B-FliP het volgende:
Ugh, sorry maar daar kan je me echt allesbehalve blij mee maken... James Cunt... Nee dank je...
spijt me...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
ook wiseman niet?
even goede vriendenquote:
Nou, alles van James hangt samen met Kosovo MP. Zonder Kosovo had hij zelfs geen plaat gemaakt!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:15 schreef MaxPower het volgende:
Lekkere zure reactie weer MM![]()
Maar wel sympathiek van Petra dat ze door het daten van James duidelijk maakt dat supermodellen niet op uiterlijk vallen. Dat geeft toch weer hoop.
because I love you love mequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:28 schreef Benniben19 het volgende:
05. Butterfly
Is dat dat liedje met I just want you to be In flowers with me erin??? want ik ken hem namelijk onder die titel
Ja idd, alhoewel zijn album ook top is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zijn non-album tracks die opduiken zijn vaak de mooiere vind ik..
Dat liedje heeft daar helemaal niets mee te maken..quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Petra Nemcova
Zijn lyrics van bijv. You're beautiful zijn meteen een stuk duidelijker.
en Goodbye My Lover;quote:Wrote the song "You're Beautiful" after seeing another ex-girlfriend on the London Underground with her new boyfriend. He claimed on the BBC concert that aired on BBC1 on the 9th of December 2005 at 11:3s GMT that "our eyes met for a second but we re-lived an entire lifetime of memories".
Vandaar zijn emotie(s) bij deze liedjesquote:Wrote the song "Good-bye My Lover", for an ex-girlfriend (who is still alive despite rumors that she passed on). He considered her to be the woman he wanted to marry before she left him.
Koop z'n oude album en hij kan met het geld een nieuwe maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef regularjoe het volgende:
waneer komt er nou eens een nieuwe cd van die man uit..?
ik vond back to bedlam fantastisch en had hem toen die uitkwam gelijk gedownt..
maar nu kan ik die nummers niet meer uitstaan; te vaak gehoord..!
In Estland maar was een Franse zender. Mooie clip, met beelden uit de tijd dat hij in de balkan in dienst was.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan nog komen.. waar was je op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |