De extra TV zenders boeien me niet maar het is wel relaxed dat je films kan bestellen voor maar fl. 7,95. En ze zijn nog vrij recent ook.
Nu maar hopen dat ze het een beetje snel komen installeren maar gezien de problemen met de inmiddels beruchte set-top boxen...
UPC medewerker?
quote:Gelukkig niet! eh, ik ben happy met digitale TV omdat ik:
Op maandag 19 november 2001 12:19 schreef www.vantschip.com het volgende:
Waarom ben jij de enige in Nederland die happy is met digitale tv?...UPC medewerker?
1. Alleen een DVD speler in mijn PC heb en die staat boven (TV beneden)
2. Geen video heb en om een vage reden de aankoop steeds uitstel.
3. Dit een ideale manier is om toch films te kijken die niet 10 jaar oud zijn.
Maar of ik nog happy ben als de installatieprocedure in gang is gezet... I doubt it!
quote:Ik doe niet aan illegaal downloaden.
Op maandag 19 november 2001 12:24 schreef MacBeth het volgende:
8 piek? Ik kan de nieuwste films, zelfs als ze nog niet uit zijn in Europa, downloaden van campusnet
Veel plezier met je digitale decoder!
quote:UPC had vroeger ook MrZap maar doet nu hetzelfde onder de naam UPC Digital.
Op maandag 19 november 2001 12:17 schreef SunChaser het volgende:
8 piek voor en recente film? We hebben hier MrZapp en dat zijn ook altijd van die films die je al een jaar op video kunt huren.
(of zoiets, maar het is volgens mij iig hetzelfde)
* Breuls denkt erover om 't ook maar 's te gaan bekijken
Moet ik wel eerst geld hebben natuurlijk
quote:Dank voor de tip. Dat doe ik al. Geen enkele telefoonrekening van die lui klopt maar ze zijn altijd heel netjes met geld teruggeven. Door de combinatie Kabel/Priority/Chello/DigitalTV scheelt hete chter wel heel veel en dan neem ik dat ongemak maar voor lief.
Op maandag 19 november 2001 13:46 schreef heracles het volgende:
UPC digital is net zo boeiendloos als canal+. Er is niks aan en je word nog opgelicht ook. UPC probeert hopeloos overal geld vandaan te sprokkelen om niet failliet te gaan. Pas maar op. Ik zou je rekening maar goed in de gaten houden.
quote:Had dan tenminste een topic voor me aangemaakt
Op maandag 19 november 2001 13:10 schreef SunChaser het volgende:
Alvast voor Kayuk!
quote:Leuk! Mijn eerste post in Films & TV
Op maandag 19 november 2001 17:51 schreef Machiel het volgende:
Aangezien ook de topics over canal+ en dergelijke in film & TV horen verplaats ik deze daarheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |