NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE, ga weg met je vrienden en je gezwellige feestjesquote:Op maandag 2 januari 2006 14:03 schreef jimjim1983 het volgende:
zielig mannetje![]()
je overal aan ergeren![]()
geen vrienden hebben![]()
nooit een leuk feestje hebben![]()
Ik ook, maar ik klaag ook nietquote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef Molluck het volgende:
Ik werd er wakker van, maar hoor jij mij klagen?
Topic nr. zoveel.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom er niet geklaagd mag worden over het luchtalarm.
Topic gaat ongefundeerd op slot!
Buzzer heeft een hekel aan sirenes?
Of hij heeft een kater en wil gewoon wat mensen etteren?![]()
Rustgraag? Sterf zacht.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEE, ga weg met je vrienden en je gezwellige feestjes![]()
Er stond toch duidelijk dat dit topic nr zoveel was?quote:
Van wie is die hondenkop in je avatar? echt afschuwelijk, genoeg rede voor nog meer klb topicsquote:
alles wat leeft, beweegt of geluid maakt is voor jou een reden voor een klaagbaak topicquote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Van wie is die hondenkop in je avatar? echt afschuwelijk, genoeg rede voor nog meer klb topics![]()
Wijs maar aan, ik zie ze niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er stond toch duidelijk dat dit topic nr zoveel was?
Geregistreerd op: woensdag 30 november 2005 @ 18:47quote:Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef RUSTGRAAG het volgende:
ik klaag over het feit dat iemands klaagtopic hier ongefundeerd door ene buzzer wordt verwijderd.
Omdat het hem niet aanstaat moet t maar op slot.
Is dat voor soort censuur????
Ik zag nergens een soortgelijk topic nl.
Ga weg stalkerquote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alles wat leeft, beweegt of geluid maakt is voor jou een reden voor een klaagbaak topic
Dat doe ik,quote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeik niet, zeikerd![]()
geniet eens van iets
Tssss, 2002/2003 ........quote:Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=sirene&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltext
en daarna huil je jezelf in slaapquote:Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat doe ik,als de sirene gaat omdat jouw huis in de fik staat
Nee, dan open ik een topic over waarom het hol van zo'n holbewoner als jij met mijn belastingcenten geblust moet worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en daarna huil je jezelf in slaap![]()
natuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:16 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nee, dan open ik een topic over waarom het hol van zo'n holbewoner als jij met mijn belastingcenten geblust moet worden.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Van wie is die honden knappe kop in je avatar? echt afschuwe mannelijk, genoeg rede voor nog meer klb topics![]()
12 uur, iedere eerste maandag van de maand volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:18 schreef FB-aight het volgende:
wanneer is die sirene dan ??
Ja zonde van de klaagtijd!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
natuurlijk!
waarom slapen als er geklaagd kan worden!
Zie je nu, je vriend had m niet eens gehoord!!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
12 uur, iedere eerste maandag van de maand volgens mij.
ligt het aan mij of is dit een domme opmerking die niet te snappen is?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Zie je nu, je vriend had m niet eens gehoord!!
Kan kloppen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:27 schreef amaranta het volgende:
ik heb heel die sirene nog geeneens gehoord
Jij bent van de jonge generatie en denkt dat die nieuwe sirene de oude is!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoor hier nog gewoon dat ouderwetse geloei
kanquote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Jij bent van de jonge generatie en denkt dat die nieuwe sirene de oude is!![]()
De oude was een model grote ijzeren plaat met gaatjes die hard draaide en waar lucht op werd geblazen onder een bepaalde hoek.quote:
Ja geef je telefoonnr. maar, bel ik je de volgende keer wel ff!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik lag te slapen.
Nu moet ik weer een maand wachten
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Damn ik lag te slapen.
Nu moet ik weer een maand wachten
Typisch dat zelfs 2 mensen t niet snappen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |