quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
kun je daar aub een foto van posten?
Wij werkende Fokkers hebben namelijk geen benul van hoe OVjaarkaarten er vandaag de dag uitzien.
Blijkbaar kunnen ze niet lezen nee.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
kunnen de buschauffeur en de conducteur niet lezen?
Op de OV kaart staat toch of het een weekend of een week kaart is?
alleen 1 januarie is een feestdag, en dan is het een kortingskaart, dus wie is er nou domquote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef lpg het volgende:
Welke randdebiel is op het idee gekomen om de weekend ov-jaarkaart van 2006 ongeveer dezelfde kleur te geven als de week ov van 2005. Ik heb gister 2 keer aan een buschauffeur en 1 keer aan de conducteur moeten uitleggen dat ik toch echt een weekend ov heb en dus geen strippenkaart of treinkaartje nodig heb op zondag.
Ik liet eens per ongeluk een foto van m'n vriendin en mij zien, hij zei nog: okay.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
kunnen de buschauffeur en de conducteur niet lezen?
Op de OV kaart staat toch of het een weekend of een week kaart is?
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:55 schreef daisy_ducky het volgende:
Kut kleur nieuwe ov jaarkaart
is die roze dan.
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
Wij werkende/autorijdendende Fokkers hebben namelijk geen benul van hoe OVjaarkaarten er vandaag de dag uitzien.
Weekendkaarten zijn geldig op feestdagenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen 1 januarie is een feestdag, en dan is het een kortingskaart, dus wie is er nou dom![]()
en als het ff kan ook een foto van de weekOV van 2005. Dat wij zelf even kunnen oordelen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
Wij werkende Fokkers hebben namelijk geen benul van hoe OVjaarkaarten er vandaag de dag uitzien.
Het is dan geen kortingskaart weekend ov is ook op bepaalde feestdagen geldig, dus laten we het maar niet niet over domheid hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alleen 1 januarie is een feestdag, en dan is het een kortingskaart, dus wie is er nou dom![]()
Sorry ik heb mijn digitale camera niet hier, en ik kon via google ook geen voorbeelden vinden.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
en als het ff kan ook een foto van de weekOV van 2005. Dat wij zelf even kunnen oordelen.
En als je toch bezig bent, ook een foto van de weekOV van 2006.
WeekOV 2005 is paars.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
en als het ff kan ook een foto van de weekOV van 2005. Dat wij zelf even kunnen oordelen.
En als je toch bezig bent, ook een foto van de weekOV van 2006.
In de goeie volgorde:quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef amaranta het volgende:
Ik wil dat graag zelf bepalen ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |