Ik wist het ook niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Lol heeft Barney vorig jaar gewonnen ? Zoveel indruk heeft dat op me gemaakt.....
Die geeft toch commentaar op de BBC???quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef Leatherface het volgende:
Die pummel Bobby George zal ik in ieder geval niet missen. Weinig darters die zoveel modder hebben gegooid, over met name de Nederlanders, als die gladjanus.
ja en die zal ook wel weer in zo'n fimpie van sbs komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:55 schreef maril het volgende:
[..]
Die geeft toch commentaar op de BBC???
Let's play darts!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag om 14.00 begint het op SBS.
Om 14.30 uur de eerste partij als 't goed isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag om 14.00 begint het op SBS.
Lastig he even deze topic doorlezen.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Het is mij even ontschoten wie hem vorig jaar had gewonnen? Was het toen niet de King die hem eindelijk eens won?
Het blijkt Barney te zijn, ik kan me er alleen niks van herinneren. Ik dacht dat Adams had gewonnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Het is mij even ontschoten wie hem vorig jaar had gewonnen? Was het toen niet de King die hem eindelijk eens won?
Lastig he even een vraag beantwoorden..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Lastig he even deze topic doorlezen.....![]()
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Lastig he even een vraag beantwoorden..![]()
Dank U, dat spaart me weer wat woorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als het een stupide vraag is van een luie flikker welke te begodverredomd is om even 40 reacties te scannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |