Nee dan had ik hem op zijn bek geslagenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef Razor21 het volgende:
zeker ook een kort lontje...............![]()
Een kort lontje én bangquote:Op maandag 2 januari 2006 13:01 schreef Vipers het volgende:
[..]
Nee dan had ik hem op zijn bek geslagen![]()
Ga maar weer lekker op je fietsje door de regen heen. Moeilijk he je rijbewijs halenquote:
Het heeft me 12 jaar geleden inderdaad nogal veel moeite gekostquote:Op maandag 2 januari 2006 13:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker op je fietsje door de regen heen. Moeilijk he je rijbewijs halen![]()
Ik hoor daar ook geen last van te hebben als ze gewoon normaal deel zouden nemen aan het verkeer en dat betekent, parkeren in vakken die daarvoor gemaakt zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:13 schreef Lod het volgende:
[..]
Het heeft me 12 jaar geleden inderdaad nogal veel moeite gekost. En fietsen is fijner dan autorijden, zelfs door regen. Je hebt dan namelijk geen last van Fedex bestuurders.
Begrijpend lezen blijft een moeilijk iets he.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:17 schreef Steijn het volgende:
FedEx is retesnel met verzenden, geen kwaad woord over hun van mij.
Dat zie ik gewoon door de vingers.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef Vipers het volgende:
Begrijpend lezen blijft een moeilijk iets he.
Ik heb ook niks over FedEx maar over hun bestuurders.
Dat merk ik. Beetje jammer dat het zo weinig met het topic te maken heeft.quote:
Kort Lontje? SCHIET Lontquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef Razor21 het volgende:
zeker ook een kort lontje...............![]()
Hoezo, jij en ik geven onze mening over fout geparkeerde FedEx bestelbusjes.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:44 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dat merk ik. Beetje jammer dat het zo weinig met het topic te maken heeft.
wie denk je dat die pakketjes bezorgen dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft een moeilijk iets he.
Ik heb ook niks over FedEx maar over hun bestuurders.
Beetje jammer dat begrijpend lezen ook voor jou te hoog gegrepen is. Als je zo kortzichtig bent dan houdt het ook echt op.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wie denk je dat die pakketjes bezorgen dan?
Als nou meerdere mensen het volgens jou niet begrijpen, komt dan bij jou de gedachte niet op dat het wel eens aan jou kan liggen? Over kortzichtigheid gesprokenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:03 schreef Vipers het volgende:
[..]
Beetje jammer dat begrijpend lezen ook voor jou te hoog gegrepen is. Als je zo kortzichtig bent dan houdt het ook echt op.
Voor jouquote:Op maandag 2 januari 2006 17:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als nou meerdere mensen het volgens jou niet begrijpen, komt dan bij jou de gedachte niet op dat het wel eens aan jou kan liggen? Over kortzichtigheid gesproken
Hierna geef ik aan wat er vandaag gebeurd was met een FedEx bestuurder. Hier is de link met mensen die dubbelparkeren en de FedEx bestuurder die ik 's middags zag. Nou mag jij mij vertellen waar staat dat ik FedEx een klote bedrijf vind? Het topic gaat dus over bestuurders die dubbelparkeren. Dan mag ik zo'n reactie toch wel kortzichtig noemen.quote:Wat een irritante mensen zijn dat toch. Die mensen die hun auto dubbel parkeren terwijl er voldoende ruimte is om in een parkeervak te staan.
waar is die link?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:41 schreef Vipers het volgende:
[..]
Voor jou
[..]
Hierna geef ik aan wat er vandaag gebeurd was met een FedEx bestuurder. Hier is de link met mensen die dubbelparkeren en de FedEx bestuurder die ik 's middags zal. Nou mag jij mij vertellen waar staat dat ik FedEx een klote bedrijf vind?
Ach weet je wat laat eigenlijk maar, dussss
Lees de post nou nog eens...quote:
Lijkt me een goed idee, zonde van mijn tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:41 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ach weet je wat laat eigenlijk maar, dussss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |