Dat zijn idd ook verkapte heaumeaxquote:Op maandag 2 januari 2006 11:31 schreef Springsteen27 het volgende:
Ja brrrr...helemaal gelijk! Gewoon een ferme handdruk...niets meer, niets minder!
Ook irritant: als iemand je een gelukkig nieuwjaar wenst in zes zinnen en tot en met de zesde zin je hand niet loslaat...
Je moet ook niet alleen je vingers geven, maar je hele hand, als je een goeie hand geeft, kan iemand nooit in je vingers knijpen zodat je ringen pijn doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
Mannen die ff stoer en erg mannelijk je vrouwenhandje met daartussen je ringen verrot knijpen ... is ook helemaal niets![]()
Geef mij maar een verkapt nichten slap polsje![]()
Hij bedoelde zijn cockringen hoor....quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef thefunny het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen je vingers geven, maar je hele hand, als je een goeie hand geeft, kan iemand nooit in je vingers knijpen zodat je ringen pijn doen.
Man - man --> ferme handdrukquote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Mabelle het volgende:
Mannen die ff stoer en erg mannelijk je vrouwenhandje met daartussen je ringen verrot knijpen ... is ook helemaal niets![]()
Geef mij maar een verkapt nichten slap polsje![]()
Zoenah, zoenah!quote:
Maak me gekquote:
man-man-->stevige handdruk en een beetje knijpenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:40 schreef Quarks het volgende:
[..]
Man - man --> ferme handdruk
Man - vrouw --> 'slap nichtenpolsje/lijkhandje'
Vrouw - vrouw --> ?
iik heb t in mn OP ook over een man die een man een hand geeft op een manier zoals je een vrouw een hand zou gevenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:40 schreef GoodspeeD het volgende:
Ligt er aan wie ik een hand geef. Een man geef ik een mannenhand. Een vrouw geef ik toch een iets subtieler handje.
Je moet inderdaad wel je hand stijf houden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:46 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
man-man-->stevige handdruk met wat geknijp
man-vrouw-->stevige handdruk maar niet knijpen, alleen je hand stijf houden![]()
vrouwen vinden een slap handje ook niks volgens mij, heb er iig wel s kritiek op gehad toen ik dat nog deed![]()
Ik zou voor de heupworp gaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:49 schreef Quarks het volgende:
Dan het schudden: snel een paar keer de onderarm op en neer, of de hele arm meezwaaien (gestrekte arm)?
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik geef mannen en vrouwen allebei gewoon een stevige handdruk hoor, emancipatie enzo dus dan moeten ze niet gaan zeiken ook![]()
quote:
Ik KAN ivm Rsi geen ferme handdruk geven. Ben ik nu een vieze, verkapte nicht?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Gadverdamme wat vies! Echte kerels geven elkaar een echte hand, en niet zo'n slap hangend polsje! vieze verkapte nichten die dat doen!
ja, want je doet er niets aan om van je RSI af te komen ( lees: Je post op Fok! )quote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik KAN ivm Rsi geen ferme handdruk geven. Ben ik nu een vieze, verkapte nicht?
In alle jaren dat ik als homotje door 't leven ga heb ik die nog nooit gezienquote:Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef Quarks het volgende:
Of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jepquote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Wijlen RKquote:Op maandag 2 januari 2006 12:16 schreef BrauN het volgende:
Goed topic.![]()
Vriend RealKnuckles had hier ook eens een puik topic over: Mensen die een slappe hand geven
Het is komt ook van de website van de Broomleigh baptist church dus serieus kun je het niet nemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:09 schreef YuckFou het volgende:
[..]
In alle jaren dat ik als homotje door 't leven ga heb ik die nog nooit gezien![]()
Heb je ook RSI aan je tong?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
die roken ook shagquote:Op maandag 2 januari 2006 12:37 schreef thefunny het volgende:
Vrouwen die mannenhandjes geven zijn stoer.
En hebben vaak een zware stem en een snor.quote:
Lijkt je dat leuk?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:51 schreef R_ON het volgende:
En dat zij dan zegt: 'You have a new folly? How lovely my dear.'
Ja. Jou niet?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mannen die vrouwen handjes geven? Dat mag toch helemaal niet van Mohammed?
Daar komt alleen maar sex van...
Ik ook ! Een vrijgezelle zeiksnor toevallig ?quote:
dat vind ik ook bijzonder irritant jaquote:Op maandag 2 januari 2006 11:31 schreef Springsteen27 het volgende:
Ook irritant: als iemand je een gelukkig nieuwjaar wenst in zes zinnen en tot en met de zesde zin je hand niet loslaat...
als jij daar je mannelijkheid aan moet ontlenen..quote:Op maandag 2 januari 2006 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Gadverdamme wat vies! Echte kerels geven elkaar een echte hand, en niet zo'n slap hangend polsje! vieze verkapte nichten die dat doen!
LMAO!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:00 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
ja, want je doet er niets aan om van je RSI af te komen ( lees: Je post op Fok! )
Ze heeft je verkracht?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:44 schreef thefunny het volgende:
Mijn oma van 93 stortte zich ook in een heftige parkinsonaanval toen ik haar even stevig de hand schudde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |