Whahahahaquote:Op maandag 2 januari 2006 09:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
als er op maanzaadbrood maanzaadjes zitten, en in volkorenbrood volkoren zitten.
Dan wil ik niet weten wat er in turksbrood zit
Maar da's dan wel weer duurderquote:Op maandag 2 januari 2006 09:30 schreef sr_firewire het volgende:
Yeah right nee dat kan. Net of hij zijn deeg etc. in 2006 heeft ingekocht, ik geloof er geen ruk van.... Was dan ook de laatste keer dat ik bij hem mijn inkopen gedaan heb. Gelukkig hebben ze bij de Albert Heyn nog echt Nederlands bruin brood voor 1 euro 40![]()
Voor ons wel, voor TP niet...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:36 schreef FatherJack het volgende:
Turks brood is toch een halve euro?
Dat jij ook nooit iets meemaakt, wil niet zeggen dat ik mijn topics met meer geur en kleur moet gaan aanmaken als dat ze werkelijk zijn...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar da's dan wel weer duurder
Dom topic weer
????? Hier toch echt wel 1 euro, althans eerstquote:Op maandag 2 januari 2006 09:36 schreef FatherJack het volgende:
Turks brood is toch een halve euro?
En wat betaal jij ?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:43 schreef buzzer het volgende:
Turks brood is alleen lekker als het vers is..
Ik haal het nog wel eens bij een Turkse bakker hier vlakbij.
Helemaal niet, maar dit zijn gewoon dingen waar ik me gruwelijk op ergeren kan. Net zoals bijv. kutkinderen die hun voetbal in mijn pas door de tuinman geharkte voortuin trappen.... Bij kleine kinderen kun je nog dreigen met de politie, maar bij bakkers helaas nietquote:Op maandag 2 januari 2006 09:44 schreef the900 het volgende:
firewire je bent gewoon een chagrijnige kankerzeikerd.
Bekijk het leven eens positief ofzo
ach, het feit dat je je ongeveer elke dagwel erg genoeg ergert om een topic te openen zegt toch wel veel over jequote:Op maandag 2 januari 2006 09:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar dit zijn gewoon dingen waar ik me gruwelijk op ergeren kan. Net zoals bijv. kutkinderen die hun voetbal in mijn pas door de tuinman geharkte voortuin trappen.... Bij kleine kinderen kun je nog dreigen met de politie, maar bij bakkers helaas niet
Over wie heb je het nou?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:49 schreef Vipers het volgende:
Doe niet zo triest alsof je dat zelf nooit hebt gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |