abonnement Unibet Coolblue
pi_33617454
Echt belachelijk dat we ze niet in de media mogen zien
Heel vreemd dat Joost alleen in RTL Boulevard een reactie mocht geven en Roel 1 interview aan een krant gaf, verder hebben we bijna niks over ze gehoord
We willen de ex-bewoners gewoon geïnterviewd zien, waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan
pi_33617476
Hmm, oke, maar waarom denk je dat het niet mag? Misschien is er geen belangstelling voor oid. Joost schijnt trouwens in het buitenland te zitten. BVD, de standaard-plek voor ex-BB-ers, wordt momenteel niet meer uitgezonden.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33617522
Maar dan nog, na de finale hadden de laatste 4 interviews kunnen geven maar dat is ze dus verboden omdat ze een "wurgcontract" hebben getekend...
pi_33617541
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan nog, na de finale hadden de laatste 4 interviews kunnen geven maar dat is ze dus verboden omdat ze een "wurgcontract" hebben getekend...
Oh. Aha, daar weet ik verder niks van. Er zullen vast allerlei clausules in hun contracten gezeten hebben op dat gebied, maar daar zullen we waarschijnlijk nooit het fijne van te horen krijgen.
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33617571
Vreemd dat we Joost heel kort in RTL Boulevard hebben gezien en verder niks van Ingrid, Roel of Lieske...
pi_33618339
Je ziet de kandidaten van lingo ook nooit in boulevard,etc. BB heeft het kwa achteraf publiciteit wel gehad denk ik.(niet meer interresant?)mischien wel een rare vergelijking lingo/BB. maar de feiten liggen er nu eenmaal.
pi_33618518
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Echt belachelijk dat we ze niet in de media mogen zien
Heel vreemd dat Joost alleen in RTL Boulevard een reactie mocht geven en Roel 1 interview aan een krant gaf, verder hebben we bijna niks over ze gehoord
We willen de ex-bewoners gewoon geïnterviewd zien, waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan
Het einde van BB was ook wat ongelukkig gekozen wat dat betreft. Normaal gesproken komen de bewoners bij alle talkshows, maar die hadden allemaal al een kerst/O&N stop... erg jammer..
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_33618522
Ik vind het vrij duidelijk waarom we die lui niet op tv zien, BB is namelijk KUDT ! en alleen pauper programma's als boulevard besteden er aandacht aan

BB
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
pi_33618538
quote:
Op maandag 2 januari 2006 08:04 schreef Dark0r het volgende:
Ik vind het vrij duidelijk waarom we die lui niet op tv zien, BB is namelijk KUDT ! en alleen pauper programma's als boulevard besteden er aandacht aan

BB
  maandag 2 januari 2006 @ 09:01:41 #10
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33618756
Ach, ik ben er niet bang voor dat dit soort interviews heus nog wel komen. Voorbeeldje...het grote interview van Linda in ons regionaal dagblad BnDeStem verscheen ook pas vorige week, maanden na haar exit dus...

Heb geduld dus...en misschien is het wel beter dat ze even gas terug nemen nu ze eigenlijk nog allen in een roes leven.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33619251
Hebben jullie dan nooit genoeg?
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 11:38:30 #12
128220 Peter6000
pi_33620449
Tan is verschenen bij de verkiezing van Groninger van het jaar.
Via deze link is de uitzending te vinden : http://www.rtvnoord.nl/televisie/tv_gronjaar2005.asp
Het interview met Tan zit voorin de uitzending

We zijn in het Tantopic met een klein groepje mensen aktief bezig de belevenissen van Tan na BB te volgen (dit in tegenstelling tot de andere bewoner-topics trouwens), om zo diepgang te scheppen, en haar gecompliceerde en fascinerende persoonlijkheid verder te ontrafelen, en te genieten van recente foto`s van Josc en Tan.
pi_33620906
OMDAT HET AFGELOPEN IS.

Daarom.
pi_33621663
quote:
Op maandag 2 januari 2006 10:18 schreef PhilG het volgende:
Hebben jullie dan nooit genoeg?
Jij volgens mij ook niet, want anders kwam je niet meer op de topic van BB5
Groetjessssssss
  maandag 2 januari 2006 @ 13:40:49 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33623587
Jaaa ik wil ook een "Hoe is het met".
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33623791
Daar dacht ik gisteren ook aan, ik had wel verwacht dat we nog eens wat zouden horen van die kandidaten.
  maandag 2 januari 2006 @ 13:50:05 #17
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_33623842
Wel opvallend idd - misschien even low key voor endemol ivm de problemen rondom Gert Jan?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33627784
Ik volg het al vanaf het begin en de vorige bewoners gaven na een exit een aantal interviews maar dat lijkt ze nu verboden te worden, en dat vind ik gewoon vreemd
Ik had de laatste 4 gewoon geïnterviewd of te gast willen zien, NSE had er bv aandacht aan kunnen besteden maar zelfs dat is niet gebeurd
Is er nou helemaal niks terug te vinden aan interviews van ex-bewoners
pi_33627869
Ik weet een paar dingen:

- Chantal heeft een interview gegeven in Het Parool
- Roel heeft een interview gegeven in de Metro
- Joost & Roel gaven een kort interview aan RTL Boulevard.

Erg magertjes
  maandag 2 januari 2006 @ 16:49:18 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_33629923
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef Urquhart het volgende:
Ik weet een paar dingen:

- Chantal heeft een interview gegeven in Het Parool
- Roel heeft een interview gegeven in de Metro
- Joost & Roel gaven een kort interview aan RTL Boulevard.

Erg magertjes
Ik vind dat eigenlijk niet zo raar, dit waren echt veruit de meest saaie bewoners ooit.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_33629940
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk niet zo raar, dit waren echt veruit de meest saaie bewoners ooit.
Ok, maar dan nog had ik er meer van verwacht.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:21:17 #22
2651 svann
night-hawk
pi_33634440
Misschien komt er een terugblik-programma als opmaat voor BBH?
Met beelden van de afterparty en interviews.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 2 januari 2006 @ 20:38:22 #23
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_33636896
Iets meer media-aandacht dan, ik heb net een interview gehouden met Joost. hij komt morgen op de radio. ik weet alleen niet of het slim is om het radiostation hier te noemen. als het mag, dan plaats ik het.

ik wacht het wel ff af
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_33637066
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:38 schreef cygnusx het volgende:
Iets meer media-aandacht dan, ik heb net een interview gehouden met Joost. hij komt morgen op de radio. ik weet alleen niet of het slim is om het radiostation hier te noemen. als het mag, dan plaats ik het.

ik wacht het wel ff af
Lijkt me het radiostation die in je sig staat.
Back in business.
  maandag 2 januari 2006 @ 21:46:55 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33639519
Radiostations noemen...


IS toegestaan!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 2 januari 2006 @ 22:21:20 #26
2651 svann
night-hawk
pi_33640833
Waarom zou dat niet mogen?
Dit is niet zomaar spam, dit is nieuws dat we graag horen!
Hoelaat? Waar?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33644228
Idd jammer dat we niks meer van ze horen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:03:16 #28
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_33646831
ok. ja, ik had het in mn sig staan idd
however, interviewtje. morgenavond tussen 8 en 10.
Wanneer precies, nog niet helemaal bekend, sorry. maar hij komt zowieso langs.
via www.trackfm.nl kun je luisteren
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_33648987
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef cygnusx het volgende:
ok. ja, ik had het in mn sig staan idd
however, interviewtje. morgenavond tussen 8 en 10.
Wanneer precies, nog niet helemaal bekend, sorry. maar hij komt zowieso langs.
via www.trackfm.nl kun je luisteren
Laat het even weten als je weet wanneer het is
Too old to Trick or Treat, too young to die
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:14:56 #30
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_33668722
je mag uitgaan van rond de klok van 9, maar als je club/dance muziek kan uithouden zou ik je aanraden om de show te volgen van 8 tot 10
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:27:02 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33669134
Dope, ik ga zeker luisteren

Het zou ook wel leuk zijn als je een liveset van Roel kon regelen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:40:13 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33669636
De uitleg is simpeler dan je denkt. Het contract van de mensen die BB5 hebben gemaakt - regie, productie, redactie, internetredactie - liep op 31 December af. Zij doen nu allemaal wat anders. Er is dus in elk geval van die kant niks meer te verwachten. Andere media nemen het kennelijk niet over, vinden het niet nieuwswaardig meer nu het programma is afgelopen. Het is ook niet hun plicht of taak om er verslaggeving van te doen.
pi_33672682
Erg leuk interview ! Joost was helemaal zichzelf en erg correct.

Hij gaat de fractie van D'66 bijpraten over Big Brother....

Hij gaat wellicht de website www.hoebink.nl aanvullen. Hij gebruikt geen MSN of hotmail.

Hij kent "Fok" niet

Hij is de afgelopen dagen allemaal familie en vrienden langsgeweest.

Er kunnen leuke dingen aankomen op radio of TV.......met Joost

Fijn hem weer even te horen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 3 januari 2006 @ 22:24:03 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33674782
Een kopietje van bovenstaand interview van Track FM kun je vinden op:
http://www2.lifeforms.nl/uploads/trackfm_joost_interview.mp3
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:03:13 #35
2651 svann
night-hawk
pi_33678807
Thanks, Soylent! Ik had hem net gemist.

Nee, Fok lijkt me niet echt wat voor Joost.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_33681274
quote:
Op maandag 2 januari 2006 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Echt belachelijk dat we ze niet in de media mogen zien
Heel vreemd dat Joost alleen in RTL Boulevard een reactie mocht geven en Roel 1 interview aan een krant gaf, verder hebben we bijna niks over ze gehoord
We willen de ex-bewoners gewoon geïnterviewd zien, waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan
Ik denk dat ze er achter zijn gekomen dat ze toch wel een hoop over hun heen hebben gehad en af en toe verkeerd zijn neer gezet op televisie en dat ze er daardoor nu helemaal klaar mee zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33681622
Op de Fan van Roel site staat een email van Roel.

http://fanvanroel.web-log.nl/
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33686513
Nu op rtl 4 bij lijn 4 is Joost te gast
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33686534
Ik ga kijken
pi_33686640
Nu al afgelopen
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2006 @ 10:36:14 #41
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33686687
Zei hij nog wat bijzonders?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33686758
Nee, beetje standaard-vragen hoe het het vond om van de buitenwereld afgesloten te zijn.

Presentatrice vroeg ook of Joost de showbizz in wil, en daarop zei hij dat hij daar zeker oren voor heeft als ze op zijn deur aankloppen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:47:43 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33686970
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:39 schreef Urquhart het volgende:
Nee, beetje standaard-vragen hoe het het vond om van de buitenwereld afgesloten te zijn.

Presentatrice vroeg ook of Joost de showbizz in wil, en daarop zei hij dat hij daar zeker oren voor heeft als ze op zijn deur aankloppen.
Zei hij dat echt zo: "daar heb ik wel oren voor"?
The love you take is equal to the love you make.
pi_33688144
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zei hij dat echt zo: "daar heb ik wel oren voor"?
Als je bedoelt dat het "naar" ipv "voor" moet zijn.
Het mag allebei (maar ik moest het opzoeken; ik ken de uitdrukking ook alleen maar met "naar".)
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:29:09 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33688226
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef I_doubt het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat het "naar" ipv "voor" moet zijn.
Het mag allebei (maar ik moest het opzoeken; ik ken de uitdrukking ook alleen maar met "naar".)
Waar heb je dat gevonden, dat de uitdrukking ook met 'voor' kan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_33688414
Van Dale:
(geen) oren hebben naar of voor iets

er (geen) zin in hebben, er (niet) mee ingenomen zijn,
er (niet) voor voelen
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:03:36 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_33691115
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef I_doubt het volgende:
Van Dale:
(geen) oren hebben naar of voor iets

er (geen) zin in hebben, er (niet) mee ingenomen zijn,
er (niet) voor voelen
Ik wist het niet!
The love you take is equal to the love you make.
pi_33691195
Ik trouwens ook niet
pi_33695619
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef soylent het volgende:
Een kopietje van bovenstaand interview van Track FM kun je vinden op:
http://www2.lifeforms.nl/uploads/trackfm_joost_interview.mp3
Leuk interview, horen we toch nog iets van Joost, nu de rest nog
Hij was wel een beetje serieus ivm het huis maar het blijft een terechte winnaar
Ik heb nooit geweten dat er naast de 1e & 2e ook nog een 3e Kamer is
Jammer dat ik 'm niet in Lijn 4 heb gezien, maar hij zal hopelijk nog wel ergens opduiken
Maar BB5 begint nu toch een beetje te verwateren dus ik vrees dat we ze nauwelijks meer te zien krijgen...
pi_33699262
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Maar BB5 begint nu toch een beetje te verwateren dus ik vrees dat we ze nauwelijks meer te zien krijgen...
Ach, ik heb liever dat ze alle deelnemers over zes maanden nog eens interviewen. Dan pas weet je werkelijk hoe het ze vergaat en of hun leven is veranderd! Je merkt aan het interview met Joost dat je standaard vragen en antwoorden krijgt...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:34:42 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33744438
Op bigbrother.tv staat nu een interview met Tanja. En ik kan melden dat er in de loop van volgende week nog iets op komt over de oud-Bewoners.
pi_33744765
Er is maar één bewoner die regelmatig van zich laat horen. Dat is Menno .

Laatste bericht:
quote:
Nieuws

5 januari 2006

Een berichtje speciaal voor jullie van BB Linda!!!
Hallo allemaal,

Allemaal bijgekomen van oud en nieuw? Het kan volgens mij nog net.. ik wens jullie allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Mijn oud en nieuw was echt helemaal top, beter kon ik het nieuwe jaar niet beginnen.. wat een feest heb ik gehad. En om het nieuwe jaar goed te beginnen heb ik speciaal voor jullie, Linda gevraagd of zij een stukje kan schrijven op mijn site.. natuurlijk wilde deze gezellige Brabantse dat voor jullie doen. Veel plezier met lezen en zoals beloofd komt morgen een verslag van de reünie van vanavond!!! En voor degene die mij terecht hebben gewezen op de resterende antwoorden.. die zijn bijna af!!!

Groetjes Menno
BBMenno.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')