Ik ben niet zo van de afding.quote:
Prijs is redelijk maar er moet nog een HD in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de afding.
Het was meer bedoeld als vaste prijs (had ik er even bij moeten zeggen). De prijs is volgens mij al behoorlijk aan de redelijke kant.
Als ik hem voor die prijs niet kan verkopen, geef ik hem aan mijn ouders.
Je loopt 2 jaar achter.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:19 schreef Boccaccio het volgende:
Dit systeem zou zeker nog 400,- excl monitor & HD moeten opbrengen.
Ik gebruik geen msn, maar mijn hotmail adres voldoet ook wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef ID-Tweak het volgende:
voor 250 haal ik m vrijdag opik heb je toegevoegd op msn, moet goedkomen
Gelukkig heb je mij nogquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:25 schreef Lamon het volgende:
Ik heb me vergist, ik kon zweren dat er 768Mb werkgeheugen in zat, maar het zijn 2 dimmetjes, dus het is toch 512Mb. (de 24-uurs edit zorgt ervoor dat ik dit nu in de openingspost niet even kan veranderen)
Als je de prijzen ook nog even op 260,- en 230,- kunt zetten ben ik je helemaal dankbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij nog
OP aangepast
Vaste prijs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:33 schreef ID-Tweak het volgende:
oh damn0 ik zie dat ik overboden ben, 265 dan
Donequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:31 schreef Lamon het volgende:
Als je de prijzen ook nog even op 260,- en 230,- kunt zetten ben ik je helemaal dankbaar.
Ok ik mail je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:37 schreef Lamon het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Ik zei vaste prijs.
Dus dan is ie voor schvvmert.
Mocht het met schvvmert niet lukken, dan mag ID-Tweak hem alsnog hebben als ie dan nog geinteresseerd is. (en dan ook gewoon voor 260,- uiteraard)
Ja, principes boven alles.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:39 schreef TheGHunter het volgende:
Ik bied 1000 euro, maar als je er met schvvmert niet uitkomt mag ik m hebben voor 260?
Ik wilde duidelijk maken ik het een beetje vreemd vondquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:39 schreef TheGHunter het volgende:
- edit: the point beingLaat ook maar; ik wil het niet eens weten
-
Huh? Hoezo?quote:
ik was er al van overtuigd dat ik m had, had willen gaan tot 300... en had m eigenlijk al in mn schema ingepland om vrijdag op te halen, daaromquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Huh? Hoezo?
Hij was toch de eerste die accoord ging met mijn prijs? Ik dacht dat dit wel zo eerlijk was.
En ik zei nog dat ik het niet wilde wetenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef TheGHunter het volgende:
Ik wilde duidelijk maken ik het een beetje vreemd vond![]()
Maakt ook niet uit verder, browsing on
Je kunt niet altijd niet krijgen wat je niet wilt weten Elisaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik zei nog dat ik het niet wilde weten
er zijn ook nog andere topics hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind TS erg straight en kan dat wel waarderen
Is de de deal al rond heren??
Ow, shitquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef TheGHunter het volgende:
Je kunt niet altijd niet krijgen wat je niet wilt weten Elisa
Dat komt wel goed als ik tenminste nu het juiste aantal n's in mailadres tiep.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind TS erg straight en kan dat wel waarderen
Is de de deal al rond heren??
Tuurlijk komt het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:50 schreef schvvmert het volgende:
Dat komt wel goed als ik tenminste nu het juiste aantal n's in mailadres tiep.![]()
Hij's fijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef Lamon het volgende:
E-mail ontvangen en verstuurd, deal lijkt me rond als er geen gekke dingen gebeuren.
Thanks, Elisa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |