quote:
Ik gebruik geen msn, maar mijn hotmail adres voldoet ook wel.
![]()
Niettemin even een belangrijke melding voor alle eventuele bieders;
Ik heb me vergist, ik kon zweren dat er 768Mb werkgeheugen in zat, maar het zijn 2 dimmetjes, dus het is toch 512Mb. (de 24-uurs edit zorgt ervoor dat ik dit nu in de openingspost niet even kan veranderen
![]()
)
Domme fout, dus dit verandert uiteraard de prijs die ik neergezet had iets.
Nu wordt het;
260,- voor de hele boel.
230,- voor de pc zonder monitor (iemand vroeg hoe oud de monitor was, hij is iets van 3 jaar oud)
Ik zie voor het gemak alle eerdere biedingen als niet gedaan, aangezien ik niet weet of mensen hem met 512Mb uberhaupt willen hebben.
![]()
Het eerste wat ik zei, blijft nog wel overeind. De prijzen zijn vast. Via de tweakers-taxatie topics is me behoorlijk duidelijk geworden dat ik onder de gangbare prijs reken. Zeker als je bedenkt dat de Radeon 9800pro nog garantie heeft en dus eigenlijk net zo nuttig is als wanneer je hem nieuw zou kopen.
![]()
Ik hoef hem niet perse te verkopen, dus als niemand het er voor over heeft, even goede vrienden.
![]()
Iemand vroeg ook om een foto, die ik net even met mijn telefoon gemaakt heb, maar het heeft niet echt veel zin, de resolutie is klote.
Ik kan wel zeggen dat de kast en alle onderdelen voor zover belangrijk er nog bijna perfect uitzien. Geen beschadigingen, plekken of andere dingen.
Voor de vorm nog even de crapkwaliteit telefoonfoto: