Kansloos.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
geld terugvragen
Nou...als je een auto koopt van 20.000 euro bijvoorbeeld met als extra (betaalde) opties airco, leren bekleding, radio cd speler voor 3000 euro ofzo en een week later krijg je die er voor bijna niks bij bijvoobeeld vind ik het niet zo kansloos hoorquote:
Heel beleefd verder, maar bij mijn weten is dat recht helemaal niet zo duidelijk omschreven als jij stelt. Of de winkel moet dat als policy hebben natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Daar heeft die ook recht op...
Jij bent dan ook echt een kansloze geinponemquote:Op maandag 2 januari 2006 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik koop nooit wat dusjeh
als je bij ons iets koopt heb je recht om binnen 15 dagen het product terug te brengen en daarna weer te kopen en zo het verschil terug te krijgenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heel beleefd verder, maar bij mijn weten is dat recht helemaal niet zo duidelijk omschreven als jij stelt. Of de winkel moet dat als policy hebben natuurlijk.
Mijn moeder koopt altijd alles, behalve me brommer en de benzine. Die moet ik zelf betalen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent dan ook echt een kansloze geinponem![]()
Helderquote:Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
als je bij ons iets koopt heb je recht om binnen 15 dagen het product terug te brengen en daarna weer te kopen en zo het verschil terug te krijgen
Zegt de jongen met een badpakkenfetish, kijkend naar je signature.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent dan ook echt een kansloze geinponem![]()
Kijk even naar die dude zijn postgeschiedenisquote:Op maandag 2 januari 2006 00:41 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zegt de jongen met een badpakkenfetish, kijkend naar je signature..
een tevreden klant is een ...quote:Op maandag 2 januari 2006 01:24 schreef ook_gek het volgende:
whehe ben jij effe genaaid![]()
Op mijn werk is dat ook altijd leuk om mee te maken met klante
Ja dan is hij defect en wil ik een credit bedrag. Oh prima jo. Krijgen ze dag waarde terug. Ja maar dit heb ik er niet voor betaald
Nee dat klopt maar dit is de dagwaarde. U kunt voor dit bedrag een nieuwe kopen. Echter laten we de keus over aan u of u 1 het geld gebruikt voor iets anders of 2 het zelfe product weer koopt
En dan gaan ze helemaal trippen. GEWELDIG is dat gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |