Lekker wijf!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef Zebbie het volgende:
Toffe gozer.
dat zei je mama ook toen dr alle hoeken van de kamer liet zienquote:Op zondag 1 januari 2006 23:43 schreef blackmage het volgende:
ik zeg ja want hij sluit alle bagger topics zoals die van lolboy.
dat zei jij stiekem ook toen ik dildo in je bekje duwdequote:Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
dat zei je mama ook toen dr alle hoeken van de kamer liet zien![]()
Volgens mij zit hij al aan de 30.000 toevalstreffers.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef livEliveD het volgende:
Ik zeg nee tegen elke vorm van crew![]()
Nou ok dagonet heeft zijn momenten maar dat zijn honderden toevalstreffers.
Volgens mij ben jij geobsedeerdquote:Op zondag 1 januari 2006 23:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Volgens mij zit hij al aan de 30.000 toevalstreffers.
weakquote:Op zondag 1 januari 2006 23:49 schreef blackmage het volgende:
[..]
dat zei jij stiekem ook toen ik dildo in je bekje duwde![]()
Je gaat taalregels in onzin uitleggen?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
"Pool voor admin?" is een anglicisme... Goed Nederlands is "Pool als admin?"
Maar goed van mij mag ie hoor
Ja ik neem onzin wel vaker te serieus realiseer ik mequote:Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je gaat taalregels in onzin uitleggen?
Ik bedoel het meer in de zin van: pool moet admin worden! en dan een vraagteken erachter om antwoorden van jullie te krijgenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:57 schreef remlof het volgende:
"Pool voor admin?" is een anglicisme... Goed Nederlands is "Pool als admin?"
Maar goed van mij mag ie hoor
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:03 schreef the900 het volgende:
Pool is okay, maar als admin? liever als ONZ mod.
Dan had het moeten zijn "Moet Pool admin worden?" of "Pool moet admin worden!" als je je eigen mening in de TT wou laten doorschemeren...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van: pool moet admin worden! en dan een vraagteken erachter om antwoorden van jullie te krijgen
Als ik zeg pool als admin, staat er een vraag, maar dan komt mijn mening er niet goed uit. Dit is door dat eerste wel duidelijk namelijksnappie?
nee, ik vind je gewoon tofquote:Op maandag 2 januari 2006 00:05 schreef Pool het volgende:
Ik beschouw dit topic als een subtiele doodsverwensing aan mijn adres.
ja dat kon ook jaquote:Op maandag 2 januari 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had het moeten zijn "Moet Pool admin worden?" of "Pool moet admin worden!" als je je eigen mening in de TT wou laten doorschemeren...
Maar goed, dit is ONZ, het is een beetje onzinnig om hier te gaan lopen zeiken over foutief taalgebruik. En bovendien is dit volledig offtopic. Dat dan ook nog eens een keer
Natuurlijk niet man! ;D:[ {D: D: D: ;{D_Oquote:Op maandag 2 januari 2006 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja.
Zouden negers smaken in de frituurpan?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man! ;D:[ {D: D: D: ;{D_O
Hoezo?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zouden negers smaken in de frituurpan?![]()
Dus jij wilt een neger frituren?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet altijd iets nieuws proberen hé?![]()
Kheb er hier in de kelder nog een paar liggen die op moeten...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus jij wilt een neger frituren?
Dus jij hebt in je kelder een paar negers die gefrituurd moeten worden?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb er hier in de kelder nog een paar liggen die op moeten...
Nee, ik vraag of het smaakt, misschien doe ik het dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus jij hebt in je kelder een paar negers die gefrituurd moeten worden?
Sick fuck.
Ja, ik weet 't niet, nog nooit gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, ik vraag of het smaakt, misschien doe ik het dan.
Maarre
Paint ownage.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
Daar trapte je toch mooi in hé? ;D![]()
![]()
: '( ;D ;d
![]()
111!!
![]()
;D
Nee ze zijn bangquote:Op zondag 1 januari 2006 23:59 schreef remlof het volgende:
Ja ik neem onzin wel vaker te serieus realiseer ik me
ben je nu nog niet gebant trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |