Als je dan gevat wil overkomen post dan met wat inhoudquote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
alsof je een nieuw jaar nodig hebt om kansen te hebben![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef Litpho het volgende:
Leuk, zo'n [DIG SC]
Inhoudquote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je dan gevat wil overkomen post dan met wat inhoud![]()
En ja mooie tijd om weer is anti kliek te gaan en iedereen te verwelkomen die deze SC is wil bezoeken!
Z80 assembly is wat mij betreft eenvoudigerquote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moet iets rectificeren van Litpho. Java is niet kut. Java ontloopt C niet zoveel. Java heeft een waanzinnige luxe op vele fronten en Java is eigenlijk gewoon geweldig.
Assemblyquote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Z80 assembly is wat mij betreft eenvoudiger
(oh, dit is geen DIG topic)
Oh als we dan toch bezig zijn met gal spuwen: Brainfuckquote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Z80 assembly is wat mij betreft eenvoudiger
(oh, dit is geen DIG topic)
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
alsof je een nieuw jaar nodig hebt om kansen te hebben![]()
En ik kan beter Assembly proggen dan Java. En waar denk je dat er meer vraag naar is op Hardware niveau?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
AssemblyVeel te moeilijk. Zal best dat het snel is. Ik kan sneller Java code produceren dan
assembly
Ja, dan wel... ik doe niks met hardware gelukkig. Dat is me veel te moeilijk allemaalquote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ik kan beter Assembly proggen dan Java. En waar denk je dat er meer vraag naar is op Hardware niveau?
Niet boos wordenquote:
Ben ik boosquote:
Ah, die slagroomkwakjes zeggen: "dare ni mukatte mono itten dayo"quote:Op zondag 1 januari 2006 23:28 schreef MissMSX het volgende:
Dit gaat me allemaal te snel
[afbeelding]
Zie je wel dat ik eigenlijk een verkapte nerd ben die nog net niet in de kelder van zijn ouders woont en moeite heeft met vrouwen?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:28 schreef MissMSX het volgende:
Dit gaat me allemaal te snel
[afbeelding]
Ach, ik heb ook Informatica gestudeerd zonder al te veel te programmerenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, dan wel... ik doe niks met hardware gelukkig. Dat is me veel te moeilijk allemaal![]()
Ik houd het wel bij software ontwikkeling, maar zelfs dat begint me inmiddels aardig tegen te staan ;r
Ik had beter een andere studie kunnen kiezen bedenk ik me nu net![]()
Nee dat dacht ik even, vanwege de 'quote:Op zondag 1 januari 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik boos
Vertel, wat weet jij dat ik niet weet![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef Litpho het volgende:
Leuk, zo'n [DIG SC]
Slagroomkwakjesquote:Op zondag 1 januari 2006 23:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ah, die slagroomkwakjes zeggen: "dare ni mukatte mono itten dayo"
Wees blijquote:Op zondag 1 januari 2006 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
En dan nog te bedenken dat ik alleen maar in QuickBASIC wat gedaan heb . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |