Maar das veelste kutquote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef Killer_Mom het volgende:
nee, heb ik nooit. ik kijk niet naar kleding, of huiskleur, jong of oud, ik beoordeel mensen pas na een gesprek. of t op de markt is of in een kroeg. en dat zouden meer mensen moeten doen.
TS, BV....
Ben het met je eens... maar je hebt ook nog zoiets als een eerste indruk...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef Killer_Mom het volgende:
nee, heb ik nooit. ik kijk niet naar kleding, of huiskleur, jong of oud, ik beoordeel mensen pas na een gesprek. of t op de markt is of in een kroeg. en dat zouden meer mensen moeten doen.
TS, BV....
kut? Heel veel kutjes...... wensen wij je in t nieuwe jaar, zoek er een uit,quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef wjschreuder het volgende:
haha gast je bent zelf tuig.... :
http://fotoboek.fok.nl/sh(...)9000_PB291220111.JPG
Dat had ik vroeger ook, maar tegenwoordig denk ik regelmatig, hey een neger, en dan blijkt het ineens zo'n bling bling blanke te zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef Adelante het volgende:
Ik heb dat alleen bij negers, dat je d'r één ziet lopen en denkt: "hej, da's zeker weten een neger!"
nog maar een keer, wat is de eerst indruk?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:28 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Ben het met je eens... maar je hebt ook nog zoiets als een eerste indruk...
Je ziet het tegenwoordig ook zo moeilijk door al die jassen met bontkraag en veel te grote petten.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, maar tegenwoordig denk ik regelmatig, hey een neger, en dan blijkt het ineens zo'n bling bling blanke te zijn![]()
misschien rijdt de TS vaak met zijn brommertje langs een grote spiegel, en oordeelt hij dan te snel over zichzelf.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef nozem het volgende:
Je kunt aan het gezicht van iemand meestal zien of die persoon slim of dom is. Hoe dat precies bij de TS zit laat ik aan jullie over.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:17 schreef wjschreuder het volgende:
haha gast je bent zelf tuig.... :
http://fotoboek.fok.nl/sh(...)9000_PB291220111.JPG
Nou dat heb ik dus echt niet he. Hoe bevooroordeeld het ook lijkt, van die battyboys met hun vette thug life Fubu-shirt, neppe sjaaltjes en petjes van Burberry en dergelijke rommel, is en blijft gewoon meelopend tuig in mijn ogen.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het wel eens.
Maar gil het nooit van de daken ofzo.
Ik houd het voor me en wacht tot het eerste gesprek.
En toch zie ik wel vaak het verschil in uitdrukking op de gezichten van turken/groepjes jonge mannen die oké zijn en turken/groepjes jonge mannen die niet oké zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nog maar een keer, wat is de eerst indruk?
wijsgeworden door ervaring, loop ik liever rechtdoor, in t winkelcentrum , tussen een groepje jonge mannen , turken of zo, nooit geen ergernis over gehad. ze groeten vriendelijk. vaak even kletsen...
als die misselijk makende oude mensen, met scootmobiel, die de hele dag zuipen, de ingang van t winkelcentum blokkeren, en naar de voedselbank lopen te schooien. misselijke opmerkingen maken, naar iedereen die langs komt.
doe daar iets aan. die mensen vervuilen de stad.
Je herkent ze op Fok! zelfs al aan hun TTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |