Die muziek ringtones zijn echt goedquote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn telefoon is voor bellen en smsen, voor de rest is het allemaal overbodig. Ik heb geeneens een ringtone, trilfunctie is veel beter.![]()
Ik heb nog het meeste hekel aan mensen die wel zo'n "hippe" ringtone hebben en dan, als ze gebeld worden, zo heel uitgebreidt hun telefoon pakken en kijken wie er belt en dan net zolang wachten tot dat deuntje minstens 2x is langsgekomen.![]()
Frappant dat het altijd weer allochtonen zijn, he? Nee, dat is discriminerend, nu betrek ik Indo's, Hindoestanen en nog veel meer volk bij dat tuig, ik moest zeggen 'Turken en Marokkanen' ipv 'allochtonen'.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Ra-z het volgende:
Geweldig hier hoor je ook veel van die arabische muziek in de tram uit zon krakerig telefoon speakertje klinkt zielig en ziet er nog zieliger uit
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:32 schreef Mabelle het volgende: aan bellen in het OV heb ik ook een redelijke hekel.
Maar aan de andere kant ... echt geen nieuw fenomeen hoor ... eerder waren het de walkmans die veel te hard staan.
Zodat je eigenlijk heel die koptelefoon niet meer op hoeft want het schreeuwt er toch doorheen![]()
Ok, volgens mij zijn er hier mensen met serieuze issues, ik heb het over muziek uit een telefoon en de 1 begint te klagen over walkmans en de ander over ringtonesquote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef ethiraseth het volgende:Ik heb nog het meeste hekel aan mensen die wel zo'n "hippe" ringtone hebben en dan, als ze gebeld worden, zo heel uitgebreidt hun telefoon pakken en kijken wie er belt en dan net zolang wachten tot dat deuntje minstens 2x is langsgekomen.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Frappant dat het altijd weer allochtonen zijn, he? Nee, dat is discriminerend, nu betrek ik Indo's, Hindoestanen en nog veel meer volk bij dat tuig, ik moest zeggen 'Turken en Marokkanen' ipv 'allochtonen'.![]()
Je blijft mensen hebben die denken dat door schreeuwen de afstand nog beter overbrugd wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 09:56 schreef Vipers het volgende:
Waar ik ook zo schijthekel aan heb zijn die mensen die denken dat ze moeten schreeuwen door een telefoon. Die andere gast zit gewoon aan de andere kant van het lijntje, je weet wel ongeveer net zo iets als dat hij-zij naast je zou zitten, dus je hoeft verdomme helemaal niet te schreeuwen.![]()
Denk dat je dat tegenwoordig juist beter niet kan zeggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook zeggen: Ey lul, zet die muziek eens wat zachter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |