Maak hem attent op dit topic. Heb het ondertussen ook wel gehad met zijn (zelfspot)topics.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:20 schreef Molluck het volgende:
Ik had gehoopt dat dit topic door Maikuuul geopend zou zijn...
Ik denk niet dat het zelfspot is, ik denk dat hij het zelf nog serieus grappig vindt ook...quote:Op zondag 1 januari 2006 22:21 schreef t0y het volgende:
[..]
Maak hem attent op dit topic. Heb het ondertussen ook wel gehad met zijn (zelfspot)topics.
Als dat daadwerkelijk zo is, is die gozer nog triester dan ik dacht.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zelfspot is, ik denk dat hij het zelf nog serieus grappig vindt ook...
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:25 schreef Sterke_Yerke het volgende:
t0y, kan het dan nog beter?
Ik vat hem nu pas, ben nog niet zo helder vandaagquote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
m.a.w.: Het was al zo goed
laat maar je snapte de grap niet![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik blijf gewoon etzelfde als vorig jaar, geen bagger openen ... anders word ik weer banned
Doe dat.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
Ik blijf gewoon etzelfde als vorig jaar, geen bagger openen ... anders word ik weer banned
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |