Ik ben écht slim. Het feit dat ik intelligent overkom is geheel daarop berust.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben je echt slim, of kom je gewoon intelligent over?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
Best wel een leuke serie! Volgende keer kijk ik weer.
Of je moet een lekker wijf zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:43 schreef speknek het volgende:
Melige show, ga dit zeker proberen vaker te kijken!
Heerlijke stereotypen, plaatsvervangende schaamte bij die Richard, allemaal vragen over de Amerikaanse politiek die de bimbo's niet weten en zelfs ik nog wel (maar als informatica student val ik ongetwijfeld in de eerste categorie)..
Dan lag ik wel de hele dag mezelf te bevredigen, in plaats van om drie uur 's nachts op een forum te zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
Of je moet een lekker wijf zijn.
Het is niet echt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:06 schreef Roi het volgende:
De voorfilmpjes waren leuk maar toen ik zag hoe erg het geacteerd werd heb ik gelijk de tv uitgezet en ben jankend in een hoekje gaan zitten. Wat een crap.
Heerlijk dus!quote:
Ik moet zeggen dat ik iemand ken die qua uiterlijk en gedrag wel enigszins bij die Richard in de buurt komt: zo iemand die zo’n ont-zet-tend geeky uiterlijk heeft en zich daar heel "tof" en ook wel enigszins zelfspottend bij gedraagt. Al is het niet zo’n volslagen spast als die Richard. Maar er zijn overeenkomsten, dus wie weet is Richard toch geen acteur... :’)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:15 schreef stefimke het volgende:
Toch wel erg grappig om naar te kijken. Alleen... tjsa... zou ook dit weer volledig geensceneerd zijn? Ik bedoel, die Richard, of hoe heet ie... bestaan er echt zulke figuren?
En dat dat blonde geval die meteen "vreemd gaat" terwijl ze eigelijk bij de meest gevoelig ogende nerd zou horen.
Desalniettemin ga ik volgende week toch weer kijken!
Ik vond het in het begin ook wat overdreven, maar als ik vervolgens kijk met wat voor een mensen ik allemaal colleges heb gevolgd....ze bestaan!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik iemand ken die qua uiterlijk en gedrag wel enigszins bij die Richard in de buurt komt: zo iemand die zo’n ont-zet-tend geeky uiterlijk heeft en zich daar heel "tof" en ook wel enigszins zelfspottend bij gedraagt. Al is het niet zo’n volslagen spast als die Richard. Maar er zijn overeenkomsten, dus wie weet is Richard toch geen acteur... :’)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het is niet echt?
Ik vond het juist zo'n geniaal concept.
Ja maar ook wel erg geforceerd hoe hij "wetenschappelijke verklaringen" mompelt voor zijn bloedneus. En die kerel kijkt tijdens de interviews alsof hij elk moment in de lach kan schieten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook wat overdreven, maar als ik vervolgens kijk met wat voor een mensen ik allemaal colleges heb gevolgd....ze bestaan!!
En de bloedneus is anders té geniaal bedacht.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:06 schreef TLC het volgende:
3 4 woorden ;
Heerlijke commerciele Amerikaanse pulp
![]()
Dat soort dingen zijn natuurlijk bedacht. Zo'n jongen krijgt een bloedneus tijdens de opnames en dan komt iemand met het idee, dat het lekker extra nerderig als die daar even wat moeilijke woorden over mompelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar ook wel erg geforceerd hoe hij "wetenschappelijke verklaringen" mompelt voor zijn bloedneus. En die kerel kijkt tijdens de interviews alsof hij elk moment in de lach kan schieten.
Ondanks alle aanwijzingen, kies ik er echter voor te geloven dat het allemaal echt is. Dat blonde knaapje met die blozende wangen is sowieso geen acteur volgens mij... en die ongeschoren dude ook niet. Wat de rest betreft... die hebben allemaal net iets te geforceerde trekjes/karaktereigenschappen.
Dat betwijfel ik, volgensmij is hij nl. degene die arts is, dus zo gek vond ik het niet (ja wel ultiem nerdig natuurlijk, maar niet onlogisch).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn natuurlijk bedacht. Zo'n jongen krijgt een bloedneus tijdens de opnames en dan komt iemand met het idee, dat het lekker extra nerderig als die daar even wat moeilijke woorden over mompelt.
Maar hij is wel ernstig ziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Stephen Hawking bestaat toch ook gewoon echt en is geen acteur.
Ja, maar het is gewoon zo voor de hand liggend dat hij zo’n opmerking maakt. Ze zijn allemaal zo tweedimensionaal:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, volgensmij is hij nl. degene die arts is, dus zo gek vond ik het niet (ja wel ultiem nerdig natuurlijk, maar niet onlogisch).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |