Wishful thinking!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Gistermiddag naar de McDonalds geweest waar ik zo'n salade met kip bestelde.
"Blabla Ranch Salad" heette het.
Onder het bord stond dat ik een keuze had uit wel 4 verschillende dressings.
Maar ze vroegen het me niet maar gaven me gewoon de "Ranch" dressing.
Nou okay, vooruit, zo erg vind ik dat nou ook weer niet.
Ik neem mijn eten mee naar een tafel en smikkel wat van de kip en de sla.
Dan pak ik het zakje dressing en maak het open en giet de smurrie over de sla heen.
Ik keek met een verbaasd gezicht toe, want damn, wat leek die smurrie verdacht veel op sperma.
Ik heb de salade uiteindelijk niet meer opgegeten want mijn eetlust was verdwenen.
Nooit meer een dressing voor mij dus.
Ranch Dressing is een soort van knoflooksaus toch? Ik vind hem iig goed te eten.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Dan pak ik het zakje dressing en maak het open en giet de smurrie over de sla heen.
Ik keek met een verbaasd gezicht toe, want damn, wat leek die smurrie verdacht veel op sperma.
Ik heb de salade uiteindelijk niet meer opgegeten want mijn eetlust was verdwenen.
die bruine dressing is ook geen hol aan... blue cheese en thousand islands waren wel lekker maar die zijn volgens mij verdwenen met de nieuwe saladestrategiequote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
sommige meiden zien sperma als een grote traktatie
Was het maar knoflooksaus.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Ranch Dressing is een soort van knoflooksaus toch? Ik vind hem iig goed te eten.
Over mijn salade, hell noquote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
waarom stellen vrouwen zich zo aan?
sommige meiden zien sperma als een grote traktatie, jammer dat jij er niet zo over denkt...
Anders ben je even niet ruimdenkend... Misschien is het wel heel lekker!quote:
Oh noez!!1quote:Op zondag 1 januari 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was het maar knoflooksaus.
Dit goedje zag er wat 'doorzichtig' uit.
sommige patsers geven de gemiddelde man een slechte naamquote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
sommige meiden zien sperma als een grote traktatie
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Maar ik kreeg het niet door mijn keelquote:Op zondag 1 januari 2006 20:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Oh noez!!1
Het is maar wat je er achter zoekt![]()
Ik at laatst een hert-met-champignon schotel in een restaurant. Het leek net op kots. Of diarree. Maar als je dat gewoon negeert is er niks aan de hand toch?
[insert hier semi-stoere opmerking over dat ik wel wat in je keel spuit]quote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Maar ik kreeg het niet door mijn keel.
gesloten zakjes, mc donalds... als het nou bij een shoarmazaak was geweestquote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Maar ik kreeg het niet door mijn keel.
Ik kan er ook niks aan doen dat dat mijn eerste gedachte was bij het zien van het goedjequote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
gesloten zakjes, mc donalds... als het nou bij een shoarmazaak was geweest![]()
ik vind het redelijk ziekquote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat dat mijn eerste gedachte was bij het zien van het goedje.
Vroeger, vroeger, was dat nog helemaal zo gek nog niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
sorry hoor....
maar salade bestellen bij de McDonald's
Triest persoon. Die vuilnisbakken staan er niet voor niets, de vuilniszakken zijn altijd leeg en het is een kleine moeite als je toch al goedkoop te vreten krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:30 schreef Tobbes het volgende:
Salade bestellen bij die smegdonalds
Ik wil trouwens een front oprichten met als motto: "Ruim nooit je troep op bij de Mac, want het is een restaurant".
Animo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |