Wishful thinking!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Gistermiddag naar de McDonalds geweest waar ik zo'n salade met kip bestelde.
"Blabla Ranch Salad" heette het.
Onder het bord stond dat ik een keuze had uit wel 4 verschillende dressings.
Maar ze vroegen het me niet maar gaven me gewoon de "Ranch" dressing.
Nou okay, vooruit, zo erg vind ik dat nou ook weer niet.
Ik neem mijn eten mee naar een tafel en smikkel wat van de kip en de sla.
Dan pak ik het zakje dressing en maak het open en giet de smurrie over de sla heen.
Ik keek met een verbaasd gezicht toe, want damn, wat leek die smurrie verdacht veel op sperma.
Ik heb de salade uiteindelijk niet meer opgegeten want mijn eetlust was verdwenen.
Nooit meer een dressing voor mij dus.
Ranch Dressing is een soort van knoflooksaus toch? Ik vind hem iig goed te eten.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Dan pak ik het zakje dressing en maak het open en giet de smurrie over de sla heen.
Ik keek met een verbaasd gezicht toe, want damn, wat leek die smurrie verdacht veel op sperma.
Ik heb de salade uiteindelijk niet meer opgegeten want mijn eetlust was verdwenen.
die bruine dressing is ook geen hol aan... blue cheese en thousand islands waren wel lekker maar die zijn volgens mij verdwenen met de nieuwe saladestrategiequote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
sommige meiden zien sperma als een grote traktatie
Was het maar knoflooksaus.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef the900 het volgende:
[..]
Ranch Dressing is een soort van knoflooksaus toch? Ik vind hem iig goed te eten.
Over mijn salade, hell noquote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
waarom stellen vrouwen zich zo aan?
sommige meiden zien sperma als een grote traktatie, jammer dat jij er niet zo over denkt...
Anders ben je even niet ruimdenkend... Misschien is het wel heel lekker!quote:
Oh noez!!1quote:Op zondag 1 januari 2006 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Was het maar knoflooksaus.
Dit goedje zag er wat 'doorzichtig' uit.
sommige patsers geven de gemiddelde man een slechte naamquote:Op zondag 1 januari 2006 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
sommige meiden zien sperma als een grote traktatie
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Maar ik kreeg het niet door mijn keelquote:Op zondag 1 januari 2006 20:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Oh noez!!1
Het is maar wat je er achter zoekt![]()
Ik at laatst een hert-met-champignon schotel in een restaurant. Het leek net op kots. Of diarree. Maar als je dat gewoon negeert is er niks aan de hand toch?
[insert hier semi-stoere opmerking over dat ik wel wat in je keel spuit]quote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Maar ik kreeg het niet door mijn keel.
gesloten zakjes, mc donalds... als het nou bij een shoarmazaak was geweestquote:Op zondag 1 januari 2006 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Maar ik kreeg het niet door mijn keel.
Ik kan er ook niks aan doen dat dat mijn eerste gedachte was bij het zien van het goedjequote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
gesloten zakjes, mc donalds... als het nou bij een shoarmazaak was geweest![]()
ik vind het redelijk ziekquote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat dat mijn eerste gedachte was bij het zien van het goedje.
Vroeger, vroeger, was dat nog helemaal zo gek nog niet..quote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
sorry hoor....
maar salade bestellen bij de McDonald's
Triest persoon. Die vuilnisbakken staan er niet voor niets, de vuilniszakken zijn altijd leeg en het is een kleine moeite als je toch al goedkoop te vreten krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:30 schreef Tobbes het volgende:
Salade bestellen bij die smegdonalds
Ik wil trouwens een front oprichten met als motto: "Ruim nooit je troep op bij de Mac, want het is een restaurant".
Animo?
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
]Ik keek met een verbaasd gezicht toe, want damn, wat leek die smurrie verdacht veel op sperma.
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:18 schreef Aarde het volgende:
die bruine dressing is ook geen hol aan... blue cheese en thousand islands waren wel lekker maar die zijn volgens mij verdwenen met de nieuwe saladestrategie![]()
Goedkoop?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:06 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Triest persoon. Die vuilnisbakken staan er niet voor niets, de vuilniszakken zijn altijd leeg en het is een kleine moeite als je toch al goedkoop te vreten krijgt.
Je gaat toch ook niet naar Mcdonalds voor een gezellig, culinair hoogstaand diner?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Goedkoop?
Ik vind het achterlijk duur als je erover nadenkt. Allemaal diepvries c-producten, gemaakt door de eerste de beste lul en een restaurant zonder enige ambiance.
Nee, maar dat neemt niet weg dat het niet goedkoop is.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet naar Mcdonalds voor een gezellig, culinair hoogstaand diner?
Dan ga je toch ergen anders naartoe, zo geweldig is het eten bij Mcdonalds ook weer niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat het niet goedkoop is.
Doe ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:13 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dan ga je toch ergen anders naartoe, zo geweldig is het eten bij Mcdonalds ook weer niet.
Sorry hoor, maar vriendlief had nou eenmaal zin in frietjes en ik nietquote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef jimjim1983 het volgende:
sorry hoor....
maar salade bestellen bij de McDonald's
Ligt er maar net aan hoe je de klemtoon op "is ook" zet.quote:
Slikken kreng! In die RAR deed je ook niet moeilijkquote:Op zondag 1 januari 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
*blaat*
*blaat*
Oke, dit was dan wel een opmerking waar ik heel even om moest lachenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:23 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Slikken kreng! In die RAR deed je ook niet moeilijk![]()
dan eet je toch niets. of later.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vriendlief had nou eenmaal zin in frietjes en ik niet.
Hoe kun je met zulke posts nou serieus genomen willen worden?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:37 schreef Camplo het volgende:
Wat een kneus, besteld ie salade bij de MC.
Daar kom je of voor de friet, of de kipnuggets, of de bigmac of mc chicken.
Niet voor wat anders.
inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:40 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hoe kun je met zulke posts nou serieus genomen willen worden?
En de WeedBurgerquote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
inderdaad.
gewoon de milkshakes vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en een pak ijs en neem dat allemaal mee naar de mc donald'squote:Op zondag 1 januari 2006 21:42 schreef Camplo het volgende:
Rot op milkshake. Koop een blender!
Zelfde als die paupers die naar de Burger King gaan en dan klagen over de friet.![]()
En hier dus MC donalds met ze chemische nepsla. Die zorgt er alleen voor dat je Bigmac lekker is!![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
En de WeedBurger
[afbeelding]slechte grap inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die foto![]()
die salades zijn best okquote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Jett het volgende:
1 vraag, waarom eet je sla bij de mac ( nee kheb geen zin om het hele topic door te lezen )
omdat haar vriendje zin in friet hadquote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Jett het volgende:
1 vraag, waarom eet je sla bij de mac ( nee kheb geen zin om het hele topic door te lezen )
Hey ja, na anderhalf uur zou ik pas thuis zijn. En het was al 14:00 en ik had heel de dag nog niets gegeten.quote:
Geen goede reden. Enige wat erop kan lijken, ik eet sla bij de mac want:quote:Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Jett het volgende:
quote:Onder het bord stond dat ik een keuze had uit wel 4 verschillende dressings.
neequote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, na anderhalf uur zou ik pas thuis zijn. En het was al 14:00 en ik had heel de dag nog niets gegeten.
Mag ik?
BigMac jaquote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey ja, na anderhalf uur zou ik pas thuis zijn. En het was al 14:00 en ik had heel de dag nog niets gegeten.
Mag ik?
neem dan een macflurryquote:Op zondag 1 januari 2006 21:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat haar vriendje zin in friet had![]()
nee gekquote:Op zondag 1 januari 2006 21:49 schreef Camplo het volgende:
Fuck die falafels gek. Die zijn zo smerig
dat zeg ikquote:Op zondag 1 januari 2006 21:49 schreef Jett het volgende:
[..]
neem dan een macflurryof chocolate chip cookies
maar geen sla
Dat vult de maag ook echtquote:Op zondag 1 januari 2006 21:49 schreef Jett het volgende:
[..]
neem dan een macflurryof chocolate chip cookies
maar geen sla
hap slik wegquote:Op zondag 1 januari 2006 22:08 schreef Salsagirl het volgende:
Die salade's gaan wel en ja soms heb men geen trek in hamburgers of friet
maar dan niet moeilijk gaan doen over dat de saus doorzichtig is gewoon husselen en klaar,merk je niets meer van
Ik heb de kip opgegeten inclusief wat sla zonder dressing.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:48 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die sla at je ook niet op. Dus had je geen honger.![]()
Slasausgirlquote:Op zondag 1 januari 2006 22:08 schreef Salsagirl het volgende:
Die salade's gaan wel en ja soms heb men geen trek in hamburgers of friet
maar dan niet moeilijk gaan doen over dat de saus doorzichtig is gewoon husselen en klaar,merk je niets meer van
quote:
dan neem je 3 mac flurry'squote:
bewegen je garnalen nogquote:Op zondag 1 januari 2006 22:18 schreef Tobbes het volgende:
Ik ga even paella met verse garnalen en mosselen eten.
Niks daarvanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
drie vierkantje blokjes kip
ik zit nu al vol.
ik vond het een geslaagde pogingquote:
nee want hij klopt niet want ik was wel origineel.quote:
ja... hij komt uit amsterdam...denk ik aan ajax en puntenverlies..zou die dat ermee goed willen maken..want die prijzen zich ook altijd rijk..de godenzonenquote:
doe maar een saladequote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:50 schreef Aarde het volgende:
[..]
doe maar een salade
maar dan niet de spermadressing
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:50 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ja... hij komt uit amsterdam...denk ik aan ajax en puntenverlies..zou die dat ermee goed willen maken..want die prijzen zich ook altijd rijk..de godenzonen![]()
Wij zijn dan ook rijk aan prijzenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:50 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ja... hij komt uit amsterdam...denk ik aan ajax en puntenverlies..zou die dat ermee goed willen maken..want die prijzen zich ook altijd rijk..de godenzonen![]()
ow en ontopic: vind de salade's wel wat hebben..maar doe toch maar de big-mac menu...
dus er is daar waar jij woont een hele lange straat en je kan daar alleen iets eten bij mc donald's?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:53 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, we kamen ook alleen maar langs McDonalds.
hell yeah!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:53 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook rijk aan prijzen
Wij wel.![]()
Neen, het was de snelweg.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dus er is daar waar jij woont een hele lange straat en je kan daar alleen iets eten bij mc donald's?![]()
De snelweg is toch ook een hele lange straatquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, het was de snelweg.
Ik heb alleen maar Tankstations en McDonalds gezien.
tankstationsquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, het was de snelweg.
Ik heb alleen maar Tankstations en McDonalds gezien.
Een straat bestaat toch uit klinkers?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De snelweg is toch ook een hele lange straat
Nee hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een straat bestaat toch uit klinkers?
Waar dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik woon in een plaatsje die ken je toch niet...(denk ik)
zou kunnenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik woon in een plaatsje die ken je toch niet...(denk ik)
oei...teer hartje een ajax hart... en mijn clubje staat boven die van jou..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zou kunnen![]()
begin dan niet ajax af te zeiken als de plaatselijke fc bij jou nog in de 10e klasse speelt.
feyenoord is geen club.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
oei...teer hartje een ajax hart... en mijn clubje staat boven die van jou..
niet qua prijzenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ik dacht al wanneer je wakker zou worden hahahaquote:
niet qua supportersquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ik dacht al wanneer je wakker zou worden hahaha
en jah leg je er nu maar bij neer..Feyenoord..is een Topclub![]()
topclub ooit lang geleden. het is een garbage club in afbrokkelingquote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
De derde club van Boekarest is dan zeker een UberTopClubquote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
klopt helaas.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
niet qua supporters
niet qua stadion
niet qua beleid
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Salsagirl het volgende:
Feyenoord mijn top clubje.. zo beter..
waarom heb jij dat met ajax??quote:
daar groei je mee opquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
waarom heb jij dat met ajax??
ik heb daar gewoon wat mee,...al moet ik zegge..schijnt dat ik wel ajacieden aantrekt![]()
Vind jij niet ergquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
waarom heb jij dat met ajax??
ik heb daar gewoon wat mee,...al moet ik zegge..schijnt dat ik wel ajacieden aantrekt![]()
Nou vergis je niet..ik kwam al in de kuip toen ik klein was..samen met me pa en oom en neefjequote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar groei je mee op
jezelf een club aanmeten is fout!![]()
dan mag hetquote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou vergis je niet..ik kwam al in de kuip toen ik klein was..samen met me pa en oom en neefje
Respect voor je opa en oom. Werken in de haven moet zwaar zijn!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou vergis je niet..ik kwam al in de kuip toen ik klein was..samen met me pa en oom en neefje
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Respect voor je opa en oom. Werken in de haven moet zwaar zijn!
Ik was naar Feyenoord - AZ geweest, in vak S.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
het aantal nerds op vak S nam schrikbarend toe though...
Op TV zijn het hooligans, maar in het echt zijn het sukkeltjes...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik was naar Feyenoord - AZ geweest, in vak S.
Met Ajaxshirt - Arveladze aan.
Die nerds sloegen me niet eens
oh okquote:
dat is toch dat nep amsterdam? met zo'n grachtje ook?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Utrecht...mjah daar heb ik geloof ik wel eens van gehoord.
dat ik dus echt voor Feyenoord gaat...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ok
in utrecht wonen en voor feyenoord zijn............... hmmmmmmmmmmmmm......wat moet ik daar nou van vinden?
mekker jij eens niet. 1-2 verliezen in de ArenA en dan salsagirl moeten aankijken en proberen vrolijk te doen... dat is moeilijk!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ok
in utrecht wonen en voor feyenoord zijn............... hmmmmmmmmmmmmm......wat moet ik daar nou van vinden?
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is toch dat nep amsterdam? met zo'n grachtje ook?
en nep supporters!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is toch dat nep amsterdam? met zo'n grachtje ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |