ook voor het eerst, of was dat de grap?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:32 schreef Gizmo112 het volgende:
Komt een turk bij de kassa...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I Need, is the air I breathe...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef PeeJay het volgende:
Wat zie je als je naar boven kijkt?ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:29 schreef P8 het volgende:
komt een man bij de klokkenluider van de notre dame
zegt de man: heyuhhh ventje, luidt mijn klokken ook maar eens
best goed eigenlijk, als ik em zo teruglees![]()
Origineel van die pauper BrEeZaHs volgens mij. Als die iets leuks denken te zeggen, hebben ze nooit genoeg aan één uitroepteken, dus dan houd je vanzelfsprekend shift + 1 in. Als je dan shift te vroeg los laat krijg je bijvoorbeeld: "!!!!!!!!!!!!!!!!!!11"quote:Op zondag 1 januari 2006 23:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
[off-topic] Waar komt dat '111!one!' vandaan? De meeste inside jokes hier op ONZ ken ik wel maar tijdens deze heb ik waarschijnlijk zitten tukken ofzo. Of misschien was dat net het moment op de dag dat ik ook werkelijk iets deed voor mijn salaris [/off-topic]
R0flc0pterl0llercaust~~!!1`!120938`11oneelfhonderdelf~1`1quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:47 schreef Guilin het volgende:
[..]
Origineel van die pauper BrEeZaHs volgens mij. Als die iets leuks denken te zeggen, hebben ze nooit genoeg aan één uitroepteken, dus dan houd je vanzelfsprekend shift + 1 in. Als je dan shift te vroeg los laat krijg je bijvoorbeeld: "!!!!!!!!!!!!!!!!!!11"
Omdat dat dan grappig te maken (en ja dat is het nog steeds), doe je er ook gewoon een paar keer een 1 tussendoor. En dan kun je natuurlijk ook nog "één, one, uno, eleven, HONDERDELF" en dergelijke van maken.
Blijft leuk...
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
R0flc0pterl0llercaust~~!!1`!120938`11oneelfhonderdelf~1`1:D: ;D:
: D: :;
D+;d=__!o
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef PeeJay het volgende:
Wat zie je als je naar boven kijkt?Ik dacht SUPER GROVAH!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:28 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Zitten 'n 0 en 'n 8 aan de bar, zegt die 0 tegen die 8:"wat heb jij je riem toch strak aangetrokken!"
![]()
Hihihi, drogistquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Katana het volgende:
Komt een cavia bij de drogist en zegt ' Hee vrouwtje doe mij een potjegel voor mn kuif'
Zegt die vrouw '' Wilt u er een zakje omheen'
Zegt die Cavia ineens '' Maakt niet uit, ik ben toch op de brommert'![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet je doen als hij er nog een gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet je doen als hij er NOG EEN gooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl![]()
komt een paard in een cafe, zegt de barman...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
wat is het toppunt van integratie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
wat is het toppunt van integratie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat krijg je als je poep omdraait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze kan echt nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Kurk het volgende:
Het is bruin en knapperig van binnen?
Een neger met botkanker.
Tot zover de kwaliteitspost![]()
Of zeggen bij een grap dat het een inkoppertje was terwijl het helemaal geen inkopper was!!:Ddd:D:dd;D!@!:ddD:DD:D1
![]()
Of zeggen van (voorbeeld) : over huisdieren gesproken, ga je morgen ook mee zwemmen?!!:!D:11::F;!:!!1:D
1!
heeft helemaal niks met huisdieren te maken.![]()
![]()
ik snapte hem even niet gelukkig was er uitleg, nu vind ik hem echt grappigquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef Fokkedop het volgende:
Of zeggen van (voorbeeld) : over huisdieren gesproken, ga je morgen ook mee zwemmen?!!:!D:11::F;!:!!1:D
1!
heeft helemaal niks met huisdieren te maken.![]()
![]()
Wie is er sneller een schildpad of een krokodil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef Tobbes het volgende:
Wie is er sneller een schildpad of een krokodil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:36 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe heet een Chinees met veel gouden sierraden om (zoals BA uit The A-team)En ik vind deze nog leuk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Hoe oud is een chinees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.![]()
Anders bonk ik toch ff op die link.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef Tobbes het volgende:
Het zit aan je hand en klikt de komende minuut meer dan de afgelopen minuut,
rara wat is het?
klik![]()
![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:34 schreef _SnoepHond het volgende:
Hoe oud is een chinees?Hu Yong ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef snotje het volgende:
Wat is het toppunt van bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een gieter van veraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke deze is wel heel erg slecht...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
het is rood en hangt bij een chinees aan de muur....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: