Dit bewijst eigenlijk alleen maar dat jij niet de skills hebt die nodig zijn om een dame het hof te maken.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:42 schreef mrkanarie het volgende:
Oud & Nieuw, eindelijk een goede gelegenheid om eens achter die ene aan te gaan die ik al een tijdje leuk vind. Maar toen ging mijn kameraad achter haar aan en met haar zoenen, terwijl hij gewoon wist dat ik haar leuk vond en dat ik bij haar wilde scoren.En dan geeft hij als excuses dat hij aardig wat op had. En dat noemt zich een vriend...
nee, ik ga geen vrienden slaan. hij heeft mij wel een kutstreek geleverd, maar daar komen we wel weer overheen... en zij... tja...quote:Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef sr_firewire het volgende:
Heb je hem geen slag verkocht ? En dit is een serieuze opmerking van mij.....
Bel die meid gewoon op of sms haar dat je haar leuk vind, en kijk wat haar reactie is....
Zij was ook dronken misschien. Boeien, sms of bel haar gewoon. Wat heb je te verliezen.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee, ik ga geen vrienden slaan. hij heeft mij wel een kutstreek geleverd, maar daar komen we wel weer overheen... en zij... tja...
die is 13 ofzo... en het is niet zo dat ik hopeloos ieder wijf wil/hoef... Het gaat hier om het principe dat ik haar al een tijdje leuk vond, dat hij dat drommels goed wist en altijd mooi met mij meepraatte enzo en dat hij mij op het einde dit flikt.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:10 schreef AltamirA het volgende:
neem zn zusje!
hij heeft waarschijnlijk toch slecht bierquote:
ik vind dat wat anders dan zoenen...quote:Op zondag 1 januari 2006 18:47 schreef vamos1 het volgende:
de ex (3jaar) van een vriend van me.. wilde me ineens 'fouilleren' (hoe je het ook schrijft) omdat ze zeker wist dat ik wel vloeitjes had...
dus eerst in mijn rechterzak voelen.. daarna mijn linkerzak...
na mijn opmerking: 'Nee ik draag em links.. Ja daar ja'.. liep die gast ineens boos weg
mwah.. ik was dronken.. zij ook.. hij stelt zich aan (net als TS)
Ik heb maar 1 zakquote:Op zondag 1 januari 2006 18:47 schreef vamos1 het volgende:
de ex (3jaar) van een vriend van me.. wilde me ineens 'fouilleren' (hoe je het ook schrijft) omdat ze zeker wist dat ik wel vloeitjes had...
dus eerst in mijn rechterzak voelen.. daarna mijn linkerzak...
na mijn opmerking: 'Nee ik draag em links.. Ja daar ja'.. liep die gast ineens boos weg
mwah.. ik was dronken.. zij ook.. hij stelt zich aan (net als TS)
jaloezie is een bitchquote:de ex (3jaar) van een vriend van me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |