Ik begrijp je vraag niet helemaalquote:Op zondag 1 januari 2006 17:05 schreef Stratus het volgende:
Als je bij Donald Duck jaarjang uit 1997 bijna compleet hebt wil ik wel van je overnemen. Maar is het ook mogelijk om deels te kopen?
Sorry nog iets te weinig, desalwelteplus genoteerd.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:30 schreef BierKoning het volgende:
25 euro voor je pocketshaal ik ze wel op (waar je ook woont
)
Mooi bod, heeft er morgen, zelfde tijdstip niemand over je heen geboden, zijn ze voor jou!quote:Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef Broemm het volgende:
46, 53 en 58 neem ik voor 10 euro over.
Wat vraag je voor de verzendkosten?
De Donald Ducks zijn allemaal op te halen in maastricht. Ik zal vanavond nog voor je proberen na te kijken welke jaargangen het precies zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:05 schreef S1nn3rz het volgende:
waar kom je vandaan? 35,-- geboden op de jaargangen dd.
Ooit aan een carriere als verkoper gedacht?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Ook heb ik het spel Runaway a road adventure (point and click adventure) te koop, omdat ik heb hem uitgespeeld, dus er geen zak meer aan is.
Ze zijn zeker te versturen, maar ik vrees dat dat erg prijzig wordt.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:39 schreef Remzz het volgende:
Jammer Maastricht is wel heel ver, maar die jaargangen zijn wel gaaf. Zouden die te versturen zijn?
Iedere malloot weet dat je een point and click adventure maar één keer kan spelenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ooit aan een carriere als verkoper gedacht?
Mja, zal lastig worden denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 18:48 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Broemm en Sinnerz, wat mij betreft zijn ze aan jullie verkocht.
Ik zal jullie mailen over de afhandeling.
Verkopen = liegen.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:33 schreef Weeman-Diederik het volgende:
Iedere malloot weet dat je een point and click adventure maar één keer kan spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |