en dat ze strak is.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:00 schreef cerror het volgende:
Niets meer dan een subtiele opmerking dat ze paalbaar is.
Dat ook ja, dat ook.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:14 schreef RemcoDelft het volgende:
This topic is worthless without pics!
maar dat is natuurlijk ook zeer relevante informatie.quote:
Moet ik een foto plaatsen? Van wie?quote:Op maandag 2 januari 2006 06:22 schreef StefanP het volgende:
Plaats zelf een foto en let Fok be the judge.
quote:Op maandag 2 januari 2006 05:40 schreef t0y het volgende:
Jezus, dat mens heeft haar bij haar navel.
m.a.w je ziet je vriendin als neukobjectquote:Op maandag 2 januari 2006 08:05 schreef Chandler het volgende:
hmmm... ik schep niet op over me vriendin, ik neuk haar gewoon. Dat is beter dan lullen
Jaja, dat is het voordeel van die opblaas dingen.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft een superlichaam
Alles erop en eraan?quote:Op maandag 2 januari 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn nieuwe vriendin heeft een superlichaam
Goeie tietenquote:Op maandag 2 januari 2006 05:36 schreef StefanP het volgende:
Ja mag ik?![]()
[afbeelding]
Ts is gewoon jaloers.
Dude, ik werd ooit gekoppeld aan een meisje met maar 1 armquote:Op zondag 1 januari 2006 15:45 schreef girllover het volgende:
Ik vind 't altijd zo stom als jongens/mannen opscheppen over het lichaam van hun nieuwe vriendin door te zeggen "Ja, alles d'r op en d'r aan hoor". Alsof het een prestatie is dat ze geen geamputeerde vriendin hebben gevonden.
Nouja, eigenlijk had ze wel twee armen, maar de ene hield halverwege de bovenarm opeens opquote:Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb je haar armloze schouder gelikt?
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk had ze wel twee armen, maar de ene hield halverwege de bovenarm opeens op
Stompje pijpenquote:
Wat een Jopen!quote:Op maandag 2 januari 2006 05:36 schreef StefanP het volgende:
Ja mag ik?![]()
[afbeelding]
Ts is gewoon jaloers.
Niks natuurlijk!quote:
Ze had dus een soort lul aan haar schouder.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk had ze wel twee armen, maar de ene hield halverwege de bovenarm opeens op
Dus net zoiets als jij tussen je armen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:06 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ze had dus een soort lul aan haar schouder.
die moet je niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:45 schreef girllover het volgende:
[..] Alsof het een prestatie is dat ze geen geamputeerde vriendin hebben gevonden.
Hee, ik heb dit topic niet geopend hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:24 schreef Departak het volgende:
Ik schep ook altijd op over het lichaam van mijn (niet-nieuwe) vriendin. Dus? Volgens mij is de TS gewoon een gefrustreerde maagd die zich elke dag 3x afrukt op een filmpje van Paris Hilton.
Dat zeg ik ook, maar met een vriendin niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
Die computer van mij heeft alles trop en traan, zeg ik altijd
Vragen of ze inclusief reserveonderdelen kwam.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:45 schreef girllover het volgende:
Ik vind 't altijd zo stom als jongens/mannen opscheppen over het lichaam van hun nieuwe vriendin door te zeggen "Ja, alles d'r op en d'r aan hoor". Alsof het een prestatie is dat ze geen geamputeerde vriendin hebben gevonden.
goeie gevel. Echt?quote:Op maandag 2 januari 2006 05:36 schreef StefanP het volgende:
Ja mag ik?![]()
[afbeelding]
Ts is gewoon jaloers.
Trop en traan.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:14 schreef Maikuuul het volgende:
Die computer van mij heeft alles trop en traan, zeg ik altijd
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:45 schreef girllover het volgende:
Alsof het een prestatie is dat ze geen geamputeerde vriendin hebben gevonden.
Ik ook!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:24 schreef Departak het volgende: Volgens mij is de TS gewoon een gefrustreerde maagd die zich elke dag 3x afrukt op een filmpje van Paris Hilton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |