nee vertel eens. maar ik moet wel zeggen dat de ts gelijk heeftquote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waarom nou weer een pauper als je dan net wil rijden? Enig idee wat een pauper is...?
De hele avond kun je rijden en vind het behoorlijk kansloos dat mensen precies om 12 uur gaan rijden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waarom nou weer een pauper als je dan net wil rijden? Enig idee wat een pauper is...?
Aftellen, joepie roepen, gelukkig nieuwjaar wensen en in de auto stappen en naar een feest toe rijden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De hele avond kun je rijden en vind het behoorlijk kansloos dat mensen precies om 12 uur gaan rijden.
He kijk mij eens ik ben stoer durf door het vuurwerk te rijden![]()
Wel onlogisch, vier nieuw jaar dan op dat feest of wacht een half uur voor je gaat rijden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Aftellen, joepie roepen, gelukkig nieuwjaar wensen en in de auto stappen en naar een feest toe rijden.
Niet zo onlogisch toch?
Die snelheidslimiet is toch per persoon? Als je met z'n 2en in de auto zit mag je toch 2 keer zo hard?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:11 schreef tcr het volgende:
[..]
Wel onlogisch, vier nieuw jaar dan op dat feest of wacht een half uur voor je gaat rijden.
Ergste zijn nog die gasten die gelijk denken dat de snelheidslimiet rond 0:00 niet geldt, en met 100 km/u langs racen...
EN voor marokkanenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:29 schreef dutchmilan het volgende:
vuurwerk is toch voor kinderen enzo?
Dan zitten er op het forum een stuk meer kinderen en Marokkanen dan in eerste instantie bekendquote:
WHAHAHHAquote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef .Tarzan. het volgende:
En voor gabbers, turken, molukkers en antilianen. UH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |