nee vertel eens. maar ik moet wel zeggen dat de ts gelijk heeftquote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waarom nou weer een pauper als je dan net wil rijden? Enig idee wat een pauper is...?
De hele avond kun je rijden en vind het behoorlijk kansloos dat mensen precies om 12 uur gaan rijden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Waarom nou weer een pauper als je dan net wil rijden? Enig idee wat een pauper is...?
Aftellen, joepie roepen, gelukkig nieuwjaar wensen en in de auto stappen en naar een feest toe rijden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De hele avond kun je rijden en vind het behoorlijk kansloos dat mensen precies om 12 uur gaan rijden.
He kijk mij eens ik ben stoer durf door het vuurwerk te rijden![]()
Wel onlogisch, vier nieuw jaar dan op dat feest of wacht een half uur voor je gaat rijden.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Aftellen, joepie roepen, gelukkig nieuwjaar wensen en in de auto stappen en naar een feest toe rijden.
Niet zo onlogisch toch?
Die snelheidslimiet is toch per persoon? Als je met z'n 2en in de auto zit mag je toch 2 keer zo hard?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:11 schreef tcr het volgende:
[..]
Wel onlogisch, vier nieuw jaar dan op dat feest of wacht een half uur voor je gaat rijden.
Ergste zijn nog die gasten die gelijk denken dat de snelheidslimiet rond 0:00 niet geldt, en met 100 km/u langs racen...
EN voor marokkanenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:29 schreef dutchmilan het volgende:
vuurwerk is toch voor kinderen enzo?
Dan zitten er op het forum een stuk meer kinderen en Marokkanen dan in eerste instantie bekendquote:
WHAHAHHAquote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef .Tarzan. het volgende:
En voor gabbers, turken, molukkers en antilianen. UH!
Je irriteerd me steeds meer kut user hoop dat je een ban krijgtquote:
voelde het fijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je irriteerd me steeds meer kut user hoop dat je een ban krijgt![]()
Kijk, niet iedereen is zo'n trieste triangeljosti die om half 1 nog met rotjes staat te knallen met oud&nieuw. Om 12 uur champagne, felicitaties en een beetje vuurwerk. En dan hup in de auto met je vrienden en naar een feest toe! (rond half 1). Als ik ook maar een vuurpijl van jou of andere leeghoofdige lagere tuinbouwschool-stakkers op mn volvo krijg laat ik je persoonlijk zon pijl inslikkenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad gister ook :/ zo gaar, gingen ze wat rondrijden in hun autoik vind dat er verplicht een pijl op hun gericht moet worden.
Wist je het nog niet dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:11 schreef tcr het volgende:
[..]
Wel onlogisch, vier nieuw jaar dan op dat feest of wacht een half uur voor je gaat rijden.
Ergste zijn nog die gasten die gelijk denken dat de snelheidslimiet rond 0:00 niet geldt, en met 100 km/u langs racen...
Vandaar dat ie politie auto om 0.05u met 70-80km/u door de straat kwam scheuren zonder feestlampen aan. Ook beetje aso...quote:Op zondag 1 januari 2006 19:58 schreef Rejgun het volgende:
[..]
Wist je het nog niet dan?
De regering had de snelheidslimieten afgelopen nacht voor 1 keer losgelaten!
Dus het is opeens verboden om om 12 uur te gaan rijden? Die paupers die midden op de weg lopen snachts om 12 uur.....mijn vriendin werkt in het ziekenhuis, heeft ze een spoedgeval, blijven die idioten gewoon op de weg lopen!quote:Op maandag 2 januari 2006 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
Vind het ook nogal vreemd dat je om 12u gaat rijden ja. Dat is gewoon dom.
Kans op vuurwerk op je auto ongeveer gegarandeerd.
Het is niet verboden, alleen als er geen noodzaak is zou ik het niet doenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dus het is opeens verboden om om 12 uur te gaan rijden? Die paupers die midden op de weg lopen snachts om 12 uur.....mijn vriendin werkt in het ziekenhuis, heeft ze een spoedgeval, blijven die idioten gewoon op de weg lopen!
Ga jij anders even sporten ofzo grapjurk.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:53 schreef Sportguy het volgende:
Ach Faxie toch, ga faxen joh.
Als jij met de fiets op een straat gaat fietsen om 00.00u in de oudejaarsnacht dan kun je d'r vergif op in nemen dat niet iedereen zomaar even blijft opletten of er iemand langs komt.
Mensen gaan de straat op om elkaar te feliciteren en wat af te steken. Het kan ook gebeuren dat er een dikke pot omdonderd en zo de straat opgaat.
Zit je dan met je fietsje.
Ik zelf ben ook wel eens weggeweest met de fiets maar ik deed dat pas na 00.30u dan was het meeste vuurwerk al over.
2 uur in een jaar kun je even niet de weg gebruiken waar die voor is. Het is een schande.....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga jij anders even sporten ofzo grapjurk.
Tuurlijk kan ik er vergif op innemen dat niet iedereen oplet, maar wat mij stoort is de 'de straat is nu van ons' mentaliteit. Want dat is ie niet namelijk. Als er een auto langsmoet ga je maar lekker opzouten. en ik heb het hier niet over een woonwijk, maar over 1 van de uitgangswegen van het dorp die volledig verstopt zat. Stelletje gekken![]()
En met dat slalommen bedoelde ik niet met een fiets, maar met de auto![]()
Leuk bezoek ook, direct na 0:00 weggaan...quote:Officier van justitie A. Damen acht K. schuldig aan doodslag. Uit de, vaak tegenstrijdige, getuigenissen leidt het OM af dat K. die nacht reed. Ze zat pal voor de jaarwisseling bij de ouders van haar vriend en zou te laat hebben gezien dat daar de klok stilstond. Ze vertrokken pal na twaalven in haar groene Twingo en reden dwars door het vuurwerkgeweld.
Typisch 'juridische' journalistiek. Dit artikel is echt heel erg onvolledig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef tcr het volgende:
Sorry voor de schamtelose kick van dit topic, maar dit is de reden waarom je niet om 0:00 moet gaan rijden:
http://www.tctubantia.nl/twente/article48834.ece
[..]
Leuk bezoek ook, direct na 0:00 weggaan...
Ongetwijfeld. Heb jij een volledig beeld dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Typisch \'juridische\' journalistiek. Dit artikel is echt heel erg onvolledig.
De verdachte zou om ongeveer 0:00 zijn weggereden, en het slachtoffer zat dus tegen die tijd al op bijna 2 promille.quote:Wie, zoals K. in dié nacht en op dát tijdstip reed, moet er volgens (Officier van justitie) Damen rekening mee houden dat er veel, waarschijnlijk dronken mensen op straat zijn. Zoals het slachtoffer, ‘goed’ voor 1,9 promille.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |