Als er 1 ding is waar ik me aan stoor dan zijn het wel kindersterretjes die ondanks hun ontwetenheid doen alsof ze weten hoe de hele wereld in elkaar steekt. Maar oke ik houd me dan vast aan het feit dat het nog maar kinderen zijn en die weten gewoon niet beter.
Waar me ik me dan nog meer om erger zijn de ouders van die kinderen die ze aansporen om nog meer te gaan werken en die ze naar beauty salons sturen om ze nog mooier te maken, zodat als dat kind een keer geen make up opheeft meteen een minderwaardigheids complex van zichzelf krijgt. Op latere leeftijd zullen ze alleen maar aan hun uiterlijk denken en in veel gevallen zullen ze dus Kilo`s afvallen en er gewoonweg lelijk en ranzig uitzien.
Ook sturen ze die kinderen NIET meer naar school, maar huren ze een leraar in om thuis les te geven, waardoor het kind geen gewone vriendjes en vriendinnetjes krijgt om mee te spelen en dus ook niet kan groeien op kinderlijk gebied. Ze schijnen het ook niet erg te vinden dat hun kinderen al jaren niet meer thuis in hun eigen bedje kunnen slapen omdat ze het te druk hebben met premieres, interviews of handtekeningen uitdelen, waardoor ze in luxe hotels moeten slapen. Het kind krijgt hierdoor niet het gevoel dat het een thuis heeft.
Ook hoor je dat veel van die ouders nadat de leerplicht van het kind voorbij is hun kinderen niet aansporen om verder te leren, maar juist om te stoppen omdat ze toch al succsesvol zijn en verder geen kennis nodig hebben. Gevolg: Die kids groeien op en kunnen op latere leeftijd over niks anders meer praten dan films of muziek. Zouden ze wel ergens anders over praten, de politiek of oorlogen bijvoorbeeld, dan komen ze meteen dom uit de hoek omdat ze immers niks weten van de ECHTE wereld.
Ook zulen ze nooit echt een karakter hebben zijn omdat ze niks kwaads mogen zeggen over de mensen waar ze mee werken(oh die Al Pachino is zo`n geweldige acteur, oh ik ben zo blij dat ik met Roman Polanski een film mocht maken het is echt een droom die uitkomt) en dat zullen ze dus ook in het dagelijks leven doen. Liegen tegen mensen en nooit eerlijk zijn.
Als een kind geen jeugd heeft dan krijgt het op latere leeftijd grote problemen. Kijk naar Micheal Jackson. Die moest ook altijd werken en interviews geven en kijk wat er nu van hem geworden is. Daarom houd hij ook zoveel van kinderen omdat hij er zelf nooit een geweest is, dat is hem ontnomen. Ik zeg niet dat hij daarom maar meteen kleine jongetjes mag neuken, maar ik zeg wel dat het niet zijn schuld is dat hij zo is geworden. Alle schuld ligt bij zijn ouders die hem zijn jeugd hebben ontnomen en hem dus in een heel anders persoon hebben veranderd dan de persoon die hij had kunnen zijn.
Ik spuug op die ouders van kindersterretjes die hun kinderen manipuleren( Hey je kan in een film spelen met Tom Cruise is dat niet geweldig schat? dat wil je vast wel he?
![]()
) en ondertusen lekker genieten van het geld zonder zich druk te maken over de gevolgen van wat er met het kind kan gebeuren.
Zijn julie het hier over eens met mij? dat die ouders de jeugd van hun kind gewoon keihard ontnemen zonder daar spijt van te hebben en enkel aan het geld en aan hunzelf denken? of denken julie er anders over.........