Het is zondag, nietwaar?quote:
Ik neem liever m'n vriendin. BOOYA!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:43 schreef longinus het volgende:
Neem een auto
Echt niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. en die verhoging... die komt omdat de overheid de huur van het spoor verhoogd heeft. Lambal.
Ja, behalve zomervakantie.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:52 schreef -AnneX- het volgende:
is OV eik ook geldig in vakantie?
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:48 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Zo vet dat je op haar rug naar school kan rijden glijden?![]()
Zo blijft het energieverbruik per passagier te hoog.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef thajaxxer het volgende:
Een trein verbruikt per passagier meer energie dan een auto, en een TGV is zelfs duurder dan een vliegtuig. Toevallig de cijfers gezien in Topgear afgelopen dinsdag. Aangezien ik toch redelijk met het millieu begaan ben neem ik voortaan de auto. Scheelt geld EN is beter voor het millieu.
Ik geloof je niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Cazman het volgende:
De jaarlijkse tariefaanpassing bestaat uit de doorberekening van uitsluitend externe kosten. In 2006: 1,0% inflatie en de stijging van de vergoeding die NS moet betalen aan ProRail voor gebruik van het spoorwegnet. NS verdient daar niets aan. De tariefaanpassing wordt berekend volgens de met de overheid afgesproken regels, zoals vastgelegd in de Vervoerconcessie voor het Hoofdrailnet.
Het blijkt nu dat het effect van de nieuwe gebruiksvergoedingssystematiek mogelijk iets kleiner zal zijn dan eerder voorzien. Vanwege deze mogelijk lagere kostenstijging past NS de voorgenomen tariefverhoging aan.
Het doorberekenen van de externe kostenstijging is nodig om te kunnen blijven investeren in verbetering van de dienstverlening aan de reizigers, bijvoorbeeld door modernisering en vernieuwing van de treinen en stations.
whehe, trein... koop een auto, is nog milieuvriendelijker ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:39 schreef Opie het volgende:
Vandaag ben ik weer in het nieuwe jaar verwelkomt door gestegen prijzen voor treinkaartjes.
Ik hoop dat Jezus de directeur van de NS testiculaire teelbaltyfus geeft.
Gewoon OV afschaffen, studenten maken er toch meer gebruik van dan dat het de NS oplevert.quote:
Week-OV dus. Weekend-OV is wel geldig in de zomervakantie, kan ik me herinnerenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef ILCILA het volgende:
ja,
niet geldig op de volgende dagen:
1 januari
14,16,17,30 april
5,25 mei
4,5 juni
25,26 december
en de zomervakantie telt ook niet mee: 16 juli tot 16 augustus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |