Toch nog een kater?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef Klonk het volgende:
oud en nieuw van zondag op maandag
Dan heb je de rest van de vrije dagen nog niet gecheckd!!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:17 schreef Klonk het volgende:
Die vallen best wel lekker, kerst op een maandag en dinsdag, oud en nieuw van zondag op maandag![]()
voor den werkenden mensch is komend jaar primaquote:Op zondag 1 januari 2006 13:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
niet dat het mij veel uitmaakt, ben toch een student
Hemelvaartsdag is ook dit jaar weer een donderdagquote:Op zondag 1 januari 2006 13:24 schreef Klonk het volgende:
Pinksteren en pasen vallen altijd op een maandag en zondag, 5 mei is dit jaar voor de werkende onder ons niet interesant en 30 april valt op een zondag, al met al beter dan dit jaar
Betekent dat dat het een 'gewone' zondag is? Dus met alle zondagse activiteiten (zoals voetbal, optredens in de stad, enz.)quote:Op zondag 1 januari 2006 13:51 schreef PPL het volgende:
Daar 30 april op een zondag valt, wordt Koninginnedag gevierd op zaterdag.
Geen extra vrije dag voor mij dus.
In principe wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Betekent dat dat het een 'gewone' zondag is? Dus met alle zondagse activiteiten (zoals voetbal, optredens in de stad, enz.)
Dan is er tenminste voetbal, al is het het leukste als mijn cluppie op het schrikbarend hoge niveau van de 4e klasse aan de slag kanquote:Op zondag 1 januari 2006 13:58 schreef PPL het volgende:
[..]
In principe wel.
Het zou mij echter niets verbazen als bijvoorbeeld de KNVB het programma voor het amateurvoetbal beprkt houdt tot de hoofdklasse.
Als al die dronkaards zondags vroeg op het veld staan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |