abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33597755
Op de een of andere wijze staat mijn start menuutje van windows nu aan de rechterkant van mijn scherm. Ik heb van alles geprobeerd om het weer onderin mijn scherm te krijgen maar dat lukt mij ff niet. Help mij 's ff in het nieuwe jaar en zeg mij hoe ik het kan verhelpen.......
pi_33597761
Op een leeg stukje balk klikken, ennaar beneden slepen
pi_33597782
quote:
Op zondag 1 januari 2006 10:27 schreef Marsepein het volgende:
Op een leeg stukje balk klikken, ennaar beneden slepen
Nou, om nog ff in de nieuwjaarssferen te blijven: Shoot me.... maar ik blijf proberen...
  zondag 1 januari 2006 @ 10:36:06 #4
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_33597793
quote:
Op zondag 1 januari 2006 10:32 schreef Divel het volgende:

[..]

Nou, om nog ff in de nieuwjaarssferen te blijven: Shoot me.... maar ik blijf proberen...
Misschien eerst even rechtermuisknop op je taakbalk en dan de optie "taakbalk vergrendelen" uitzetten.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_33597822
De startbalk is ook een venster, en kan je niet als alle vensters in windows verplaatsen door op de titelbalk te klikken met links, ingedrukt te houden en dan te verplaatsen.

In dit geval is de titleblak de startbalk zelf.

Quote van http://www.microsoft.com/(...)ucs_windowsxp_6.aspx
quote:
De Taakbalk in een andere schermhoek neerzetten

U hoeft de Windows Taakbalk niet altijd onderin het scherm te hebben staan. Net als in oudere Windows versies is de Taakbalk te verplaatsen naar de linker-, boven- of rechterkant van het beeldscherm. Alleen moet u de Taakbalk wel eerst ontgrendelen van zijn vaste positie. Dat doet u als volgt:

Rechtsklik op een leeg deel van de Taakbalk en zet het vinkje uit bij de optie Taakbalk vergrendelen.
Nu kunt u de Taakbalk bij een leeg deel beetpakken en met de muis verslepen. Zet hem links, boven, rechts of weer onderin.
Wanneer u de positie niet meer wilt veranderen rechtsklikt u opnieuw in de Taakbalk en kiest u Taakbalk vergrendelen.
pi_33597861
Nou, het is weer een beeldscherm met de instellingen als vanouds. Bedankt voor de tips!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')