abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33597444
Je kent ze wel van die sukkeltjes die niet tegen drank kunnen , maar hey het is oud en nieuw en we willen stoer doen. Dus toch bezatten ze zich... Ach moet kunnen toch?
Maar om dan vervolgens heel nutteloos een raampje van de schuur in te gaan gooien??? Had dan ons thermopane raam in gegooid dat nog gewoon dubbelglas is ipv. HR++
Bedoel scherven brengen geluk , maar pak dan het goede en niet iets dat nutteloos is!

Mooi spoor van vernielingen in het dorp waarbij 1 iemand straks echt een kater gaat krijgen , een auto vernield met stenen en de spiegeltjes eraf getrapt , maar ze waren toch even stoer met hun vriendjes....
  zondag 1 januari 2006 @ 07:45:17 #2
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33597471
Whihihih, ik zat net in de kroeg en daar gaingen van die dronken Engelsmannen vechten

Kom op hey, tis oud en nieuw

Fipo
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_33597487
quote:
Op zondag 1 januari 2006 07:45 schreef MissBliss het volgende:

Kom op hey, tis oud en nieuw
Ja het is oud en nieuw , maar mogen ze daarom andermans eigendommen vernielen???

Bedoel dat ze onze container pakken en die op straat zetten , mogelijk met de intentie om die in de hens te gaan zetten ... ok... Maar om ramen , auto's ed. te vernielen... Gaat een beetje te ver....
  zondag 1 januari 2006 @ 07:59:34 #4
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_33597495
Had ik maar meer gedronken.
Dan kon ik nu pitten...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  zondag 1 januari 2006 @ 08:01:45 #5
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_33597499
quote:
Op zondag 1 januari 2006 07:52 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ja het is oud en nieuw , maar mogen ze daarom andermans eigendommen vernielen???

Bedoel dat ze onze container pakken en die op straat zetten , mogelijk met de intentie om die in de hens te gaan zetten ... ok... Maar om ramen , auto's ed. te vernielen... Gaat een beetje te ver....
Nee, dat bedoel ik juist.... Doe in godesnaam niet zo triest

Iedereen is blij juist!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † zondag 1 januari 2006 @ 09:31:48 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33597598
Het slaat nergens op om andermans spullen te vernielen.
Rot voor degene die erachter komt dat zijn /haar spullen deze nacht gemold zijn.
Ik woon in het centrum en ik zie en hoor zo vaak dronken jongens even een ruitje intrappen.Of op de plek waar nieuwe huizen worden gebouwd dat de hekken worden omgooien.
En dat gaat altijd gepaard met een hoop geschreeuw en andere aandachttrekkerij.
(Vooral leuk als de politie toevallig nét langsrijdt.)
Verbod op alcohol is de beste oplossing.

Dit gedrag wordt veroorzaakt door lefwater(= bier)
Weg met die zooi!!!!!!!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33597643
quote:
Op zondag 1 januari 2006 07:29 schreef Xanthe het volgende:
Je kent ze wel van die sukkeltjes die niet tegen drank kunnen , maar hey het is oud en nieuw en we willen stoer doen. Dus toch bezatten ze zich... Ach moet kunnen toch?
Maar om dan vervolgens heel nutteloos een raampje van de schuur in te gaan gooien??? Had dan ons thermopane raam in gegooid dat nog gewoon dubbelglas is ipv. HR++
Bedoel scherven brengen geluk , maar pak dan het goede en niet iets dat nutteloos is!

Mooi spoor van vernielingen in het dorp waarbij 1 iemand straks echt een kater gaat krijgen , een auto vernield met stenen en de spiegeltjes eraf getrapt , maar ze waren toch even stoer met hun vriendjes....
leg dat eens uit....
pi_33597862
hier hebben ze ook weer eens de brievenbussen opgeblazen...

zou hun moeder nou trots op ze zijn?

jammer dat ik niet thuis was en het niet gezien heb...........

brievenbus was nog geen jaar oud, vorig jaar hebben ze em ook al opgeblazen.... denk dat ik komend jaar maar eens met een luchtbuks buiten ga zitten en hopen dat ze het weer doen....
pi_33597952
quote:
Op zondag 1 januari 2006 09:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

leg dat eens uit....
Beetje sarcastisch , maar we hadden net begin vorige maand dubbel glas in het huis laten zetten HR++ enige stuk raam (en dat is dus een groot raam) waar al dubbel gla in zat is normaal dubbel glas en daar hadden we ook wel graag HR++ in willen hebben , maar het budget was op....
Als ze dat raam hadden kapot gegooid hadden we er zelf een mazzeltje bij gehad.

Maar wij zijn er nog wel goed vanaf gekomen , degene wiens auto gemold is vind ik vele malen erger.
pi_33634377
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:04 schreef Xanthe het volgende:
Maar wij zijn er nog wel goed vanaf gekomen , degene wiens auto gemold is vind ik vele malen erger.
Het is maar een auto.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_33634445
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:18 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is maar een auto.
ja.
kost niks.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:23:12 #12
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_33634490
bij ons zijn de schuren weer in de hens gegaan.... o wat een feest
don't give me that fucking bullshit
  maandag 2 januari 2006 @ 19:26:22 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33634596
Bijzonder jammer dat zulke gasten nooit gepakt worden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33635052
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:18 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is maar een auto.
We wonen in een dorp je bent hier afhankelijk van een auto... Het klinkt zo gemakkelijk het is maar een auto... Maar de schade kunnen ze mooi zelf dokken (geen nieuwe auto dus zeer waarschijnlijk ook niet all risk verzekerd , wat je trouwens ook geld zou kosten want je no claim gaat eraan....)
pi_33635089
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:23 schreef haagse_elfje het volgende:
bij ons zijn de schuren weer in de hens gegaan.... o wat een feest
In zo'n buurt woonden we voorheen , huizen , schuurtjes ed. gingen daar met enige regelmaat in de hens maar met pasen en kerst was het altijd extra raak...
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2006 @ 19:56:46 #16
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33635666
Ik dacht dat Almelo al helemaal verloederd was,maar als ik dit zo lees hebben wij in Almelo toch nog we fatsoenlijke mensen wonen.
Hier is niks in de fik gestoken voor zover ik het weet. Zelfs geen brievenbus.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 2 januari 2006 @ 20:06:53 #17
64792 Mryc
play me one more song
pi_33635936
In Ridderkerk hadden ze een geldautomaat opgeblazen, althans, de voorkant dan. Ze hebben geen cent kunnen meenemen. Sukkels.
pi_33636573
Wat je zegt ben je zelf
pi_33636669
quote:
Op zondag 1 januari 2006 10:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Dat ziet er wel mooi uit.
Was zeker wel een meuj bommetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')