Ik heb ook nog nooit gezeik met Maxtor gehad, wel altijd met Zeegat wat iedereen altijd de hemel in prijst.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb hier 2 Acer laptops, nooit wat mee gehad. (Ook mijn Maxtor schijven draaien ondanks wilde geruchten op het net gewoon vrolijk hun rondjes.)
Maar garantie van Acer schiet idd. niet op, net zo snel als Schumacher tegenwoordig
Mijn Zeegat is ook de haven outwardbound vertrokken en MIAquote:Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit gezeik met Maxtor gehad, wel altijd met Zeegat wat iedereen altijd de hemel in prijst.
Tja, we zullen het maar zien als een wijze les voor mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Ze geven in ieder geval de garantie dat je het niet terug krijgt
Maar ja, wie koopt er dan ook een Acer? Dat zijn wegwerp apparaten.
Ik heb het ook over de geweldige service voor als er iets mis gaatquote:Op maandag 2 januari 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
hier ook geen last hoor we kopen hier altijd laptops van acer nog nooit stukken gehad. ja behalve 1 keer laten vallen.
Wel raar dat het dán opeens wel kan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Keiichi het volgende:
Men! Ik heb gisteren een briefje in de bus gekregen dat UPS gepoogt had een pakje van 'Acer' te bezorgen![]()
*pakt stoeltje en gaat nu voor de deur zitten*
Hebben ze je nieuw geluid opgestuurd?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:50 schreef -Splash- het volgende:
1e keer geluid dat niet goed ging
keurig vervangen in 1 week door Acer
het is alleen dat ik (als IMD medewerker) wel alle klachten krijg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werk bij een ICT bedrijf en wij verkopen vaak acer tfts en laptops... en ik heb nog geen klachten over de garantie gehoord
pwned moet je maar niet bij zo een kutbedrijf gaan werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is alleen dat ik (als IMD medewerker) wel alle klachten krijg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |