abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2006 @ 06:51:48 #1
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_33597344
Begin november heb ik een scherm naar Acer opgestuurd voor garantie. Zoals de TT suggereerd is deze nog niet retour

En tot 3x toe wisten ze me te melden dat ie van de week verstuurd ging worden.

Donder toch lekker op met je goedkope kloteschermen Acer. Ik betaal volgende keer wel iets meer aan een scherm van iemand die me WEL normaal garantie kan verlenen
  zondag 1 januari 2006 @ 08:07:23 #2
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_33597502
Acer
opgezegd@fok.nl
pi_33601493
Ze geven in ieder geval de garantie dat je het niet terug krijgt

Maar ja, wie koopt er dan ook een Acer? Dat zijn wegwerp apparaten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 1 januari 2006 @ 14:40:41 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33601600
Ik heb hier 2 Acer laptops, nooit wat mee gehad. (Ook mijn Maxtor schijven draaien ondanks wilde geruchten op het net gewoon vrolijk hun rondjes.)
Maar garantie van Acer schiet idd. niet op, net zo snel als Schumacher tegenwoordig
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 1 januari 2006 @ 14:50:24 #5
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_33601855
Ik heb hier een Acer laptop.
Ik had 2x een garantie iets, 1e keer geluid dat niet goed ging
2e keer accu lader die kapoet was.

Allebei keurig vervangen in 1 week door Acer
Ik ben dus erg tevreden met Acer hun garantie ( en producten ).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_33601895
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb hier 2 Acer laptops, nooit wat mee gehad. (Ook mijn Maxtor schijven draaien ondanks wilde geruchten op het net gewoon vrolijk hun rondjes.)
Maar garantie van Acer schiet idd. niet op, net zo snel als Schumacher tegenwoordig
Ik heb ook nog nooit gezeik met Maxtor gehad, wel altijd met Zeegat wat iedereen altijd de hemel in prijst.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_33602081
vertel het ff in dig, daar zijn altijd nog mensen die een Acer gaan kopen, tevreden zijn over hun Acer of Acer de hemel in prijzen

Maar zolang je Acer het blijft doen, issie prima.
Moet ie echter weg voor garantie ga dan maar vast huilen, want dat kan een hele poos duren.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_33602200
Zolang hij het doet gaat het prima inderdaad.

Maar als er iets kapot gaat heb je een probleem.
Ze hebben er ongeveer 2,5 maand over gedaan om de verlichting van mijn laptopscherm te repareren, en toen ik hem terug kreeg begon hij na 2 maanden ernstig te roken/smeulen

Nee, ik koop geen zooi meer van Acer
  zondag 1 januari 2006 @ 15:07:00 #9
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33602320
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit gezeik met Maxtor gehad, wel altijd met Zeegat wat iedereen altijd de hemel in prijst.
Mijn Zeegat is ook de haven outwardbound vertrokken en MIA
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 1 januari 2006 @ 15:21:38 #10
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_33602615
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef BobbyB het volgende:
Ze geven in ieder geval de garantie dat je het niet terug krijgt

Maar ja, wie koopt er dan ook een Acer? Dat zijn wegwerp apparaten.
Tja, we zullen het maar zien als een wijze les voor mij.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:21:32 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33624916
hier ook geen last hoor we kopen hier altijd laptops van acer nog nooit stukken gehad. ja behalve 1 keer laten vallen.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 2 januari 2006 @ 14:50:15 #12
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_33625904
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
hier ook geen last hoor we kopen hier altijd laptops van acer nog nooit stukken gehad. ja behalve 1 keer laten vallen.
Ik heb het ook over de geweldige service voor als er iets mis gaat
pi_33905734
En immer duurt het verhaalt voort

misschien word het tijd aangifte tegen Acer te doen. Tot misschien wel 5x beweren dat het scherm onderweg is, maar niets
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:04:32 #14
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_33942976
Acer staat hoog aangeschreven qua garantie afwikkeling *kuch kuch*
bwehehehe .. acer
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_34007459
Men! Ik heb gisteren een briefje in de bus gekregen dat UPS gepoogt had een pakje van 'Acer' te bezorgen



*pakt stoeltje en gaat nu voor de deur zitten*
pi_34007731
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Keiichi het volgende:
Men! Ik heb gisteren een briefje in de bus gekregen dat UPS gepoogt had een pakje van 'Acer' te bezorgen



*pakt stoeltje en gaat nu voor de deur zitten*
Wel raar dat het dán opeens wel kan...
pi_34007928
Iemand scherm kopen? Gloednieuw in de doos nog

(Ik had voor me eigen al lang en breed een ander gekocht )
pi_34011425
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:50 schreef -Splash- het volgende:
1e keer geluid dat niet goed ging

keurig vervangen in 1 week door Acer
Hebben ze je nieuw geluid opgestuurd?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:32:56 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34011536
ik werk bij een ICT bedrijf en wij verkopen vaak acer tfts en laptops... en ik heb nog geen klachten over de garantie gehoord
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34012711
Ik heb een Acer navigatie systeem, die was totaal gecrasht,

Ik heb die klantenservice gelult, zonder bon heb ik evengoed het apparaaat opgestuurd , en weer perfect terug gekregen. Ik had gezegt dat ik het apparaat al eens had opgestuurd etc etc, ze deden helemaal niet moeilijk, 1 week was ik hem kwijt. Dat is nog is goede garantie , zonder bon

Verder heb ik een Acer laptop , werkt perfect.

ps ze kwamen het pakketje trouwens nog netjes bij me ophalen en netjes weer afgeleverd

fr0xz
peace, nd suck a !@$%
  Eindredactie Games vrijdag 13 januari 2006 @ 14:41:06 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_34013806
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werk bij een ICT bedrijf en wij verkopen vaak acer tfts en laptops... en ik heb nog geen klachten over de garantie gehoord
het is alleen dat ik (als IMD medewerker) wel alle klachten krijg...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_34013935
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:41 schreef donald_dick het volgende:

[..]

het is alleen dat ik (als IMD medewerker) wel alle klachten krijg...
pwned moet je maar niet bij zo een kutbedrijf gaan werken
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:47:11 #23
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_34014031
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Heb gisteravond net een Acer TFT scherm gekocht.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_34014047
acer
acer helpdesk
acer garantie
pi_34014076
Maatje van me had zn laptop ook opgestuurd, hij kreeg hem terug met de buitenkant helemaal beschadigd, opgebeld, geklaagd, en weer opgestuurd, weekje later alsnog een gloednieuwe buitenkant eromheen... maar dan nog, wel schandelijk van de 1ste x
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')