Met die gedachte speelde ik ook al.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je het in Onzin zet, dan kan dit topic natuurlijk nooit serieus genomen worden..
Dus nemen we er nog maar een.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar gelukkig is het weer een duffe zondag
Insert Origineel topic danquote:Op zondag 1 januari 2006 04:57 schreef Insertusername. het volgende:
Origineel topic.
Wel rustig op de weg trouwens.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik moest BOBbendus ik sta al vanaf een uur of 2 droog.
![]()
en dan lekker op de kop in de slootquote:Op zondag 1 januari 2006 05:08 schreef Tichelaar het volgende:
Met drank op kan het ook best als je in the middle of nowhere bent
Principes noemen ze dat.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:08 schreef Tichelaar het volgende:
Met drank op kan het ook best als je in the middle of nowhere bent
quote:Op zondag 1 januari 2006 05:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, voorruit nog eentje om het nieuwe jaar goed te beginnen...
http://media.putfile.com/buttrock![]()
![]()
Waarom noem je jezelf naar een medicijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 05:14 schreef sinemet het volgende:
Ik heb er echt zin in weet je, heb dus echt geen zin om te gaan pitten.
[banner] verlopen certificaatquote:Op zondag 1 januari 2006 05:11 schreef Steijn het volgende:
Krijgen ook de hele tijd een melding van een of ander verlopen certificaat?
Laat maar liggen.quote:Op zondag 1 januari 2006 05:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan lekker op de kop in de sloot
Moet er weer een brandweerman uit bed komen... of een trauma bij de persoon die je opgezwollen lijk in de Dokkumer Ee ziet drijven
Ik heb in de psychiatrie gewerkt en zo ben ik via mn werkbegeleidster in contact geraakt met fok maar we wisten nog geen naam dus dit was eigenlijk de eerste leuke naam die we vonden in t medisch woordenboek zeg maarquote:Op zondag 1 januari 2006 05:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf naar een medicijn?
mis de melding "maar ik rook niet"quote:Op zondag 1 januari 2006 05:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, voorruit nog eentje om het nieuwe jaar goed te beginnen...
http://media.putfile.com/buttrock![]()
![]()
Van de zomer bij een ziekenhuisapotheek gewerkt, die Sinemet gaat er doorheen als snoep (bij de patienten danquote:Op zondag 1 januari 2006 05:18 schreef sinemet het volgende:
Ik heb in de psychiatrie gewerkt en zo ben ik via mn werkbegeleidster in contact geraakt met fok maar we wisten nog geen naam dus dit was eigenlijk de eerste leuke naam die we vonden in t medisch woordenboek zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |