abonnement Unibet Coolblue
pi_33597007
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:24 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Het is pas begonnen he... maar hoe ben jij vadertje tijd door gekomen??
Heb het nieuwjaar gevierd he! Dan schijnt gebruikelijk te zijn op 1 januari. Wat heb jij gedaan?
Onderschriftloos
pi_33597008
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:23 schreef melke het volgende:
Stil hier voor de tijd van het jaar!
een aantal die-hards hebben het inmiddels opgegeven onder de druk op hun schouders van het nieuwe jaar en zijn al naar bed toe gegaan
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597011
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:25 schreef M-en-A het volgende:

[..]

een aantal die-hards hebben het inmiddels opgegeven onder de druk op hun schouders van het nieuwe jaar en zijn al naar bed toe gegaan
Mietjes!!!
Onderschriftloos
pi_33597013
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:19 schreef M-en-A het volgende:

[..]

[rikkertmode]hulde [/einderikkertmode]
Je hebt makkelijk praten, je hebt nog nooit met me gepraat als ik in zo'n situatie zat, ik ga niet wapperen, maar voor de rest, ja, ik herken me met sommige dingen wel in Lieske.
Val ik nu buiten de boot?
pi_33597016
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:25 schreef melke het volgende:

[..]

Heb het nieuwjaar gevierd he! Dan schijnt gebruikelijk te zijn op 1 januari. Wat heb jij gedaan?
Maar hoe heb jij het gevierd... alleen, of met vrienden, kennissen, familie, in de kroeg?
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597021
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:26 schreef Arliator het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk praten, je hebt nog nooit met me gepraat als ik in zo'n situatie zat, ik ga niet wapperen, maar voor de rest, ja, ik herken me met sommige dingen wel in Lieske.
Val ik nu buiten de boot?
Ik ben trouwens BB af gekicked...
Onderschriftloos
pi_33597022
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:21 schreef M-en-A het volgende:

[..]

niet verklappen dat mijn Lieske-immitaties echt zijn
Oke, we gaan een keer een avondlang Lieske imitaties doen, en de vrouwen mogen beslissen wie de beste is, zeker voor dizzy zal dat niet leuk zijn
pi_33597024
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:27 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Maar hoe heb jij het gevierd... alleen, of met vrienden, kennissen, familie, in de kroeg?
Eerst met familie, daarna met vrienden in de kroeg. Jij?
Onderschriftloos
pi_33597030
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:26 schreef Arliator het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk praten, je hebt nog nooit met me gepraat als ik in zo'n situatie zat, ik ga niet wapperen, maar voor de rest, ja, ik herken me met sommige dingen wel in Lieske.
Val ik nu buiten de boot?
Neuuuu ik heb aan A moeten wennen, en hem regelmatig moeten zeggen ff to the point, dan begrijp ik misschien ook waar het hele verhaal omgaat wat je aan het vertellen bent.... dus ik kan wat hebben
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597044
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:26 schreef Arliator het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk praten, je hebt nog nooit met me gepraat als ik in zo'n situatie zat, ik ga niet wapperen, maar voor de rest, ja, ik herken me met sommige dingen wel in Lieske.
Val ik nu buiten de boot?
Nee hoor. Ook ik kan wel eens erg uitgebreid vertellen. Wil soms ook dingen met voorbeelden onderbouwen. Desnoods als iemand niet weet hoeveel vier min één is vertel ik het verhaal van het hondje dat door Amsterdam liep en door een tram 1 poot werd afgereden. En daarna de bewuste vraag: "Hoeveel poten heeft die hond nog over". Als ze dan met een triomphantelijk gezicht zeggen ÉÉNNNN.... dan antwoord ik heel droog: "Mis.... hij komt er 1 TEKORT".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597049
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:29 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Neuuuu ik heb aan A moeten wennen, en hem regelmatig moeten zeggen ff to the point, dan begrijp ik misschien ook waar het hele verhaal omgaat wat je aan het vertellen bent.... dus ik kan wat hebben
Maar als je geduld hebt komen we wel to the point, alleen jullie vrouwen begrijpen niet alles, daarom moeten we alles duidelijk zeggen, en daarom duurt het zolang.
Ik verdenk Lieske dus nu bij deze dat ze lesbo is met mannelijke trekjes, anders kan ik haar gedrag niet verklaren
pi_33597052
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:31 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Nee hoor. Ook ik kan wel eens erg uitgebreid vertellen. Wil soms ook dingen met voorbeelden onderbouwen. Desnoods als iemand niet weet hoeveel vier min één is vertel ik het verhaal van het hondje dat door Amsterdam liep en door een tram 1 poot werd afgereden. En daarna de bewuste vraag: "Hoeveel poten heeft die hond nog over". Als ze dan met een triomphantelijk gezicht zeggen ÉÉNNNN.... dan antwoord ik heel droog: "Mis.... hij komt er 1 TEKORT".
pi_33597055
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:32 schreef Arliator het volgende:

[..]

Maar als je geduld hebt komen we wel to the point, alleen jullie vrouwen begrijpen niet alles, daarom moeten we alles duidelijk zeggen, en daarom duurt het zolang.
Ik verdenk Lieske dus nu bij deze dat ze lesbo is met mannelijke trekjes, anders kan ik haar gedrag niet verklaren
hij heeft gesproken
(dat was kort )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597057
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:28 schreef melke het volgende:

[..]

Eerst met familie, daarna met vrienden in de kroeg. Jij?
Wij zijn gezellig samen geweest, we hebben een drukke tijd nu met verhuizing van mijn schoonouders, dus ik vond het ook niet erg om ff kalmpjes aan te doen. beetje op Fok meegetikt voor mensen die verder ook niet druk waren.... na 12 uur de nodige telefoontjes met de kinders en fam..

toen verder met vuurwerk kijken, en weer terug naar mijn matties op Fok! Wreed he
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597061
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:33 schreef M-en-A het volgende:

[..]

hij heeft gesproken
(dat was kort )
Komt omdat dizzy naast me zit
pi_33597064
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:34 schreef Arliator het volgende:

[..]

Komt omdat dizzy naast me zit
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597066
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:33 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Wij zijn gezellig samen geweest, we hebben een drukke tijd nu met verhuizing van mijn schoonouders, dus ik vond het ook niet erg om ff kalmpjes aan te doen. beetje op Fok meegetikt voor mensen die verder ook niet druk waren.... na 12 uur de nodige telefoontjes met de kinders en fam..

toen verder met vuurwerk kijken, en weer terug naar mijn matties op Fok! Wreed he
Dat zou op een of andere manier niets voor mij zijn.. Maar je hebt je wel vermaakt toch?
Onderschriftloos
pi_33597077
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:32 schreef Arliator het volgende:

[..]

Maar als je geduld hebt komen we wel to the point, alleen jullie vrouwen begrijpen niet alles, daarom moeten we alles duidelijk zeggen, en daarom duurt het zolang.
Ik verdenk Lieske dus nu bij deze dat ze lesbo is met mannelijke trekjes, anders kan ik haar gedrag niet verklaren
Neeeeeee, wij zijn veel slimmer...... ik heb ook vaak oohhh jij wil dat aan halen, zeg het dan in 5 woorden dan weet ik zeker waar het over gaat en gebruik geen 100 woorden
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597078
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:34 schreef Arliator het volgende:

[..]

Komt omdat dizzy naast me zit
Is dat je vrouw?
Onderschriftloos
pi_33597085
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:29 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Neuuuu ik heb aan A moeten wennen, en hem regelmatig moeten zeggen ff to the point, dan begrijp ik misschien ook waar het hele verhaal omgaat wat je aan het vertellen bent.... dus ik kan wat hebben
Maar als je wilt kan ik wel een keer een echt "Liekse/Arliator" verhaal vertellen, niet nu, oogjes worden zwaar
pi_33597088
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:36 schreef melke het volgende:

[..]

Is dat je vrouw?
Op zondag wel
pi_33597092
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:35 schreef melke het volgende:

[..]

Dat zou op een of andere manier niets voor mij zijn.. Maar je hebt je wel vermaakt toch?
Zeker heb ik me vermaakt
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_33597093
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:36 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Neeeeeee, wij zijn veel slimmer...... ik heb ook vaak oohhh jij wil dat aan halen, zeg het dan in 5 woorden dan weet ik zeker waar het over gaat en gebruik geen 100 woorden
Jullie denken dat jullie slimmer zijn, hoe komt anders de zin "mijn vrouw begrijpt me niet" in de wereld? Niet omdat jullie zo slim zijn om ons mannen feilloos aan te voelen
pi_33597096
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:39 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Zeker heb ik me vermaakt
Dat is het belangrijkste!
Onderschriftloos
pi_33597098
quote:
Op zondag 1 januari 2006 05:37 schreef Arliator het volgende:

[..]

Maar als je wilt kan ik wel een keer een echt "Liekse/Arliator" verhaal vertellen, niet nu, oogjes worden zwaar
Jaaaa, moet je doen..... A heeft ook al op verzoek hier in lieske mode verhaaltjes zitten tikken, is echt wel lachen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')