Heb ik wel staan, stom dat ik daar niet aan gedacht heb!quote:Op zondag 1 januari 2006 03:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beter is om eieren van vorig jaar (juni ofzo) op ze te gooien.
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:13 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb ik wel staan, stom dat ik daar niet aan gedacht heb!
Dan maar geen ommelet morgenvroeg![]()
Volgende keer dat ik pang hoor doet mijn windbuks ook s pang uit t raam.quote:
hiervoor zitten kiddo's van 14/15 met een flesje bier pp. rotjes te gooienquote:Op zondag 1 januari 2006 03:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Er lopen hier dus nu(3:06h) nog steeds mongolen door de buurt te struinen met hun kut geknal.
Is het vreemd dat je dan een doos eieren uit de ijskast haalt en deze een voor een met gepaste worp richting sneue figuren verplaatst?
Vinden het ook nog raar ook!
Tjonge wat een imbecielen![]()
Ben je toch als ouder niet goed snik?quote:Op zondag 1 januari 2006 03:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hiervoor zitten kiddo's van 14/15 met een flesje bier pp. rotjes te gooien
die ouders hier in de straat kopen met z'n allen een 10000000000000 knaller en gaan dan op een stoel buiten zitten terwijl dat onding een half uur aan het knallen isquote:Op zondag 1 januari 2006 03:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ben je toch als ouder niet goed snik?
aan de haren naar binnen sleuren en direct het bed in trappen.
Maaja die ouders waren waarschijnlijk ook zo en als deze kinderen ouders zijn zal het ook wel weer zo worden![]()
dan gooien ze vuurwerk tegen het raam enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 03:50 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[quote]Op zondag 1 januari 2006 03:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die ouders hier in de straat kopen met z'n allen een 10000000000000 knaller en gaan dan op een stoel buiten zitten terwijl dat onding een half uur aan het knallen is
[/quot
Een emmer water doet wonderen in dit soort gevallen!
Respect moet je afdwingen tegenwoordig.
quote:Op zondag 1 januari 2006 03:10 schreef Chriz2k het volgende:
Stoere jongen.
Klaag ik niet genoeg of zo??quote:Op zondag 1 januari 2006 04:39 schreef BennyNL het volgende:
jij ja met je kuttopics
Om geld in te zamelen voor het aanpassen van de server zodat die lui geen toegang meer krijgen tot t forum.quote:Op zondag 1 januari 2006 04:59 schreef Chanandler het volgende:
Nee dan werd er een nieiwe gierow rekening geopenend.
Ja dat knalt toch lekker???quote:Op zondag 1 januari 2006 03:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan gooien ze vuurwerk tegen het raam enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |