Blijf je nou kickenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:01 schreef MaddoxX het volgende:
godverdomme :/
quote:
Ontopic.quote:
Offtopicquote:
Rebelquote:
la Chouffe bedoel je??quote:Op zondag 1 januari 2006 03:10 schreef GSi het volgende:
Ik geef je een la houffe. veel lekkerder.
La Chauffe. heerlijk.quote:
Zag die Sugar Lee Badmuts op de televisie afgelopen weekquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Jij bent de zon
jij bent de zee
Klikken op eigen risico.
das goed! Ik kom eraan!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef Brunette het volgende:
Jij bent de zon
Jij bent de zee
Ga met me mee
De zon en de zee? Zal me wel een papzak zijn dan hehquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:42 schreef Brunette het volgende:
Jij bent de zon
Jij bent de zee
Ga met me mee
Heteromannen zouden dat dan wel weer op prijs stellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:11 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
lekker dan. Bloedheet en zeiknat
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef Brunette het volgende:
Als de zon weer gaat schijnen,
laat ik jouw rotkop verdwijnen
en nu jullie![]()
gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef renz0r het volgende:
Niemand? oke, dan ik maar:
http://www.zangerbob.nl/video
foei...je moet ook niet buiten achter een boom pissuhquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef Brunette het volgende:
[..]
En ik zie kristalvorming in mijn pis![]()
en dat overhemd dat hem voor geen meter staatquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef paultjuhhh het volgende:het blijft grappig, dat meisje naast hem op de boot
die worstenarmpjes
enz
Dude, als je even had opgelet had je gezien dat ik em al had gelinktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef renz0r het volgende:
Niemand? oke, dan ik maar:
http://www.zangerbob.nl/video
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:39 schreef Maisnon het volgende:
Hahaha, die foto van sugar lee en jop siert nu mooi de computer van mn broertje als achtergronddie gaat niet meer bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |