quote:
op 06-10-2000 om 09:48 PM schreef VixenFromHell het volgende:
[VixenFromHell wil er ook bij horen!!!!!!!!!!!!]ahhhhh toe mag ut?????
Hoi Vixen,
Helaas heb ik het in dit topic niet voor het zeggen. Vraag het maar lief aan Oma Borgia.
Is een beste vrouw, en een familiedier.
er is nog een verdwaald schaap uit uw kudde aan het posten bij de BUS, zijn naam is Hunter. Ik heb een poging gedaan om hem hier naartoe te verwijzen. Is dit gelukt?
Je kunt je ook bij Opa "stamboom" Fondaco aanmelden als FOK-familielid. Er zijn altijd pappies en mammies die je onder de vleugels willen nemen (en mee naar De Zwevende Hemel, v/h de Zolder.)
Tweet, je kunt per kerende post mijn reserve bezempje tegemoet zien. Doet het nog goed, maar je kunt niemand achterop nemen.
Denk wel dat je er makkelijk mee overweg kunt, omdat je natuurlijk ook eigen vleugeltjes hebt.
Veel plezier ermee.
-------------------
Omi bakt Vischkoekjes
zonder gekheid
Oude foto;s van onze voorouders:
Woodcut of Witch of Endor Conjuring up Samuel for Saul
(eerste vliegles van Oma Borgia)
De God Keizer bewandelt wegen die een heiden zoals jij niet kan doorgronden met je heidense logica. De God Keizer bracht zijn lichaam naar de sterren om zo verlichting te brengen, om zo het ware doel van de mensen te vervullen
Om over een oneindig oppervlak te verspreiden.
De Bene Geserit, psssh de god keizer verwoestte deze zogenaamde zusterorde met een oogwenk, zijn heilige woord bond ook die heksen aan de aarde en ook zij werden slaafse volgelingen van de god keizer. Zijn heilige Gouden Weg leid ons, zijn visie heeft alles voorzien, zijn woord galmd na op de golven van de eeuwigheid!
De God Keizer deelt
Sianoq
[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety (Datum 10 Juni 2000).]
Oma heeft ons al terug uitgenodigd en gevraagd of we de stamboom willen aanvullen bij de FOK!familie.
Dus het gaat wel goed.
You are on your own.
We will assimilate you. Resistance is futile.
The Borg
De BG heksen zijn door de achtenwaardige Matres opgenomen, die een direkt resultaat zijn van de Verstrooiing, wat door de God Keizer in werking is gezet. En Killer Tweetie denk je werkelijk dat de God Keizer niets wist van hun "geheime" voorraad. Hij stuurde de cosmos over zijn gouden pad, en jij denkt dat zoiets banaals als Heksen Zijne Heiligheid zouden kunnen deren, tarten of negeren. Hij is alomtegenwoordig. En Zijn nazaten zijn nu de leidsters van wat eens de Bene Geserit was.
Borgia
Tututututututututututututututututututututututututututut
Borg?
Denk je werkelijk dat de Borg voor ons een probleem vormt? Kijk eens naar mijn nickname, afgeleid van de beste Techno Organische levensvorm in de cosmos.
We are Phalanx you WILL be assimilated.
en de technarx waren er veeeeeeeel eerder dan die sissies die men nu Borg noemt. Nee Borgia ik ben niet bang, want ik weet wie er aan mijn kant staat.
De God Keizer deelt
Sianoq!
maar dat moet ik hier helemaal niet vertellen, het gaat hiero nog steeds over een hexenkring ofzo 
quote:
op 06-11-2000 om 01:17 AM schreef Drazzy® het volgende:
Iemand nog een zwarte kat kopen?!
Maar in de zak graag!!
quote:
op 06-10-2000 om 03:20 PM schreef Quenda® het volgende:Quenda® zoekt d'r kruisboog en gaat ff het eiland bos in
Mag ik u even vragen wat u met die kruisboog wilt gaan doen? Alles in het Fok!Natuurgebied (alle flora en fauna dus) valt onder bescherming van de Fok!Natuurbeweging (hier stond eerst iets anders, dat was een foutje, dat had ik rechtstreeks overgecopieëd van de WNF)
Broekie
quote:
op 06-11-2000 om 04:44 PM schreef Broekie het volgende:
blablabla, zeur zeur zeur.
quote:
op 06-11-2000 om 04:44 PM schreef Broekie het volgende:
Mag ik u even vragen wat u met die kruisboog wilt gaan doen? Alles in het Fok!Natuurgebied (alle flora en fauna dus) staat onder staatsbeschermingBroekie
Pardon????
Ik wil ook mijn S&W wel pakken hoor
maar ik vind dat ik op een hele vriendelijke en stille manier bezig ben met mijn kruisboogje (heb alleen nu best last van mijn schouder ...maar goed, we moeten iets over hebben om de *rust* onder de dieren op het Eiland niet te verknallen, nietwaar?)
en Staatsbescherming????
Het eiland is van iedereen nam ik aan,vanwaar deze regels? (waar ik me toch niet aan zal gaan houden, maar dat terzijde, Anarchism rulezzz)
quote:
Denk je werkelijk dat de Borg voor ons een probleem vormt? Kijk eens naar mijn nickname, afgeleid van de beste Techno Organische levensvorm in de cosmos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |