HEY! MM! beste wensenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat hebben alle netwerken, degenen die er wel doorkomen hebben gewoon gelu
het heeft me ongeveer 55 minuten gekosten om mijn lief aan de telefoon te krijgenquote:Op zondag 1 januari 2006 01:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat hebben alle netwerken, degenen die er wel doorkomen hebben gewoon gelu
]quote:Op zondag 1 januari 2006 01:23 schreef just me het volgende:
[..]
het heeft me ongeveer 55 minuten gekosten om mijn lief aan de telefoon te krijgen![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:25 schreef devzero het volgende:
Kreeg mijn vriendinnetje in Spanje toch binnen 2 minuten aan de lijn
]en die postduif maar bang zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Vroeger schreef je elkaar gewoon een brief.
vroeger was je geen kansloze dertigerquote:Op zondag 1 januari 2006 01:30 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Vroeger schreef je elkaar gewoon een brief.
Hehe, nu pasquote:
Jup, ik had m'n vriendin gesms'ed. Zij terug sms'en, krijg ik dat smsje (verzonden om 00:11) om 03:48... En nog drie dubbel ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
T-Mobile was gisteren ook weer flink aan het prutsen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 10:56 schreef just me het volgende:
Ik kreeg vannacht van mijn broer ook 4 dezelfde sms-jes !
(ben jij mijn broer ???)
Ik kreeg constant vier of vijf keer dezelfde smsjes, daar zaten vaak ook echt uren tussen. Bepaalde smsjes kreeg ik niet verzonden, verbindingen vielen constant wel. Naar een vaste telefoon in Peru bellen lukt niet, naar een mobiel weer wel. Kutzooitje.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:52 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Jup, ik had m'n vriendin gesms'ed. Zij terug sms'en, krijg ik dat smsje (verzonden om 00:11) om 03:48... En nog drie dubbel ook.![]()
Ik kon ook gewoon om 00:05 naar mn moeder in Tsjechië bellen met T-Mobilequote:Op zondag 1 januari 2006 12:17 schreef HoSeong het volgende:
Ik belde rond 00.05 m'n vriendin hetgeen lukte in één poging. Vodafone he.
ik had nergens last van met Vodafonequote:Op zondag 1 januari 2006 15:42 schreef The_Terminator het volgende:
Was niet alleen KPN hoor, ik heb Vodafone en kon gisteren tussen 24.00 en 1.00 ook niemand bellen. Ik kreeg steeds 'Netwerk Bezet' voor me neus
Ik welquote:Op zondag 1 januari 2006 15:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
ik had nergens last van met Vodafone
Tja, kerel, gedumpt door Sucky Sucky 10 dollars uit Thailandquote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef cheukert het volgende:
Het buitenland is ook zo traag, gisteravond nog een sms-je richting t buitenland gestuurd nog steeds niks ontvangen
Nee, gedumpt door familie in canadaquote:Op zondag 1 januari 2006 16:13 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Tja, kerel, gedumpt door Sucky Sucky 10 dollars uit Thailand![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |